لیونل مسی، سفیر جهانی محصولات هواوی!

ITRESAN-12-94 (10)هواوی در سال گذشته یکی از موفق‌ترین تولید کنندگان تلفن همراه هوشمند بود. این شرکت علاوه بر اینکه موفق به کسب رتبه سوم تولید تلفن همراه در جهان شد، فشار را بر روی رقیب هم‌وطن خود یعنی شیائومی افزایش داد. در حال حاضر شیائومی به‌عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده تلفن همراه در چین محسوب می‌شود ولی هواوی به کمین آن‌ها نشسته است و بدون شک شرایط در سال جاری جالب خواهد بود. هر دو شرکت در سال جاری فروش خوبی داشته‌اند ولی باید تا پایان ماه مارس (پایان سال مالی) صبر کرد تا آمار دقیق، وضعیت و نتایج هر دو شرکت مشخص شود.

به‌تازگی هواوی خبری را منتشر کرده است که بدون شک برای دوست داران فوتبال بسیار جذاب خواهد بود. این شرکت اعلام کرده است که بهترین بازیکن جهان که چند ماه پیش توپ طلا را از آن خود کرد، سفیر بین‌المللی برند هواوی شده است. صحبت از لیونل مسی است، برای کسانی که نمی‌دانند مسی چه کسی است (که البته در ایران به‌شدت وجود چنین فردی بعید است) باید گفت که مسی ستاره تیم بارسلونا و آرژانتین است.

کوین هو به‌عنوان مدیر بخش تجاری دستگاه‌های هواوی دراین‌باره گفت:

مسی به برند ما کمک خواهد کرد تا مردم را به تمرکز، پشتکار و دستیابی به موفقت تشویق کنیم. او به ما کمک خواهد کرد تا مردم را به‌ویژه در اروپا، آسیا و امریکای لاتین، با بزرگ بودن مرتبط سازیم. ما به مسیری که در آن هستیم افتخار می‌کنیم و در هر یک از چالش‌های طول راه نیز تعهدهای خود را در طول مسیر رسیدن به موفقیت، از نو می‌نویسیم.

در سوی دیگر مسی دراین‌باره سخنان خود را این‌گونه می‌گوید:

شما برای رسیدن به رویاهای خود باید بجنگید. باید ازخودگذشتگی کرده و با تمام وجود به سراغ آن بروید و همیشه برای دستیابی به بزرگ بودن، امیدوار بوده و اشتیاق داشته باشید. روزی که فکر می‌کنید که دیگر پیشرفتی برای رسیدن باقی نمانده است، بازهم باید به تلاش خود ادامه بدهید تا به دستاوردهای دیگر برسید.

لیونل مسی یکی از بزرگ‌ترین نام‌های فوتبال در جهان امروزی است و شراکت با او بدون شک برای شناخته‌تر شدن برند هواوی در بازار سراسر جهان کمک بزرگی خواهد بود. بااین‌حال مسی نخستین بازیکنی نیست که هواوی با او همکاری داشته است و بارسلونا نیز اولین تیم شریک هواوی نبوده است. هواوی حامی مالی چندین تیم مختلف است و با ستاره‌های مختلفی در جهان فوتبال همکاری داشته است. در طول چند سال گذشته، هواوی در باشگاه‌هایی مانند آمه‌ریکا، اسپورتینگ کریستال، سانتافه، اتلتیکو مادرید، آرسنال و آث میلان نیز سرمایه‌گذاری کرده است. همچنین این شرکت با رابرت لواندفسکی و آلکسیس سانچز همکاری‌هایی را در طول چند سال گذشته داشته است و لیونل مسی آخرین برگ برنده رو شده توسط این شرکت به‌حساب می‌آید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH