کاندیداهای پنجمین جشنواره وب ایران معرفی می‌شوند

tandislogoblue

تندیسی در دستان بهترین‌ها لبخندی برلبان برترین‌ها

پنجمین جشنواره وب ایران چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ با اعلام سایت‌های برتر وب فارسی در سال ۱۳۹۱ به کار خود پایان خواهد داد. پنجمین جشنواره وب ایران امسال با حمایت مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می گردد.

در این دوره از جشنواره وب ایران بیش از ۶۰۰۰ وب سایت با یکدیگر به رقابت پرداختند که سایت‌های برتر توسط ۱۳۰ داور که از میان متخصصان این حوزه٬ وبلاگ نویسان و خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات٬ مدیران سایت های برتر فارسی انتخاب شده‌اند.

از ملاک‌های داوری در پنجمین جشنواره وب ایران می‌تواند به محتوا (Content)، ساختار و مسیر (Navigation)، طراحی دیداری (Visual Design)، کارکرد(Performance)، تعامل (Interactivity) و تجربه کلی (Overall Experience) اشاره کرد.

کاندیداهای پنجمین جشنواره وب ایران معرفی می‌شوند

سایت‌های کاندید در پنجمین جشنواره وب ایران در ۵۸ گروه پس از گذشت ۶ ماه رقابت در روز ۲۲ بهمن ماه سال جاری معرفی می‌شوند.

جشنواره وب ایران در ۵۸ گروه و در هر گروه ۵ سایت را به عنوان کاندید سایت برتر سال ۹۱ معرفی خواهد کرد که این سایت‌ها از میان بیش از ۶۰۰۰ وب سایت که در جشنواره وب ایران شرکت کرده‌اند انتخاب و معرفی می‌شوند.

اختتامیه پنجمین جشنواره وب ایران در روز چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه در مرکز مطالعات و بهره‌وری منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی با حضور مدیران وب سایت برتر فارسی٬ مدیران سایت‌های کاندیدا و داوران برتر پنجمین جشنواره وب ایران برگزار خواهد شد.

برای مشاهده سایت جشنواره به آدرس www.iranwebfestival.com مراجعه فرمایید. همچنین پوشش زنده این مراسم از طریق آدرس live.iranwebfestival.com برای عموم قابل مشاهده است.

[divide style=”2″]

اگر فقط یه کوچولو آی‌تی‌رسان رو دوست داری، از اینجا به ما رای بده! (لینک تایید ایمیل فراموش نشه)

2 در مورد “کاندیداهای پنجمین جشنواره وب ایران معرفی می‌شوند”

  1. من بهتون حسابی رای دادم. لیست بقیه سایتها رو هم دیدم خداییش آی تی رسان خیلی از بقیه بهتره و نامردیه شما نشین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH