اولین تصاویر رسمی منتشر شده از هواوی P9

Huawei

به احتمال زیاد هواوی پرچم‌دار آینده‌اش را در تاریخ 6 آوریل معرفی خواهد کرد، البته ظاهرا امسال هم‌چون سال گذشته پرچم‌دار هواوی در یک نسخه خلاصه نمی‌شود. تاکنون تصاویر و پوسترهای زیادی از هواوی P9 منتشر شده است اما اکثرا غیر رسمی بوده‌اند اما تصاویری که به تازگی منتشر شده‌اند کاملا رسمی و توسط خود هواوی منتشر شده‌اند.

 

این سه تصویر کاملا رسمی هستند اما هیچ‌کدام اسمارت‌فون را به صورت کامل نشان نمی‌دهند بلکه در هر کدام بخشی از این تلفن‌همراه را می‌بینیم که یک ویژگی کلیدی را یادآور می‌شوند. نخستین تصویر دوربین دوگانه را تایید می‌کند، البته پیش‌تر از این هم هواوی با استفاده از شعار #OO به نوعی دوگانه بودن دوربین هواوی P9 را تایید کرده بود. تصویر بعدی نشان دهنده سنسور اثرانگشت پشت دستگاه است که این‌بار مربعی است و دایره‌ای نیست (البته ممکن است در دیگر نسخه‌ها دایره‌ای باشد) تصویر سوم نشان‌دهنده قاب فلزی هواوی P9 است که البته در فریم و طرح کمی شبیه به گلکسی نوت 4 سامسونگ است.

صفحه‌ تیزر این اسمارت‌فون یک شمارنده معکوس دارد که تا زمان معرفی هواوی P9 زمانی کم‌تر از دو هفته را نشان می‌دهد، بنابراین تا رونمایی رسمی این اسمارت‌فون زمان زیادی باقی نمانده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH