ساعت هوشمند سامسونگ، آپدیت iOS دریافت می‌کند

gsmarena_g23gsmarena_g22

 

 

 

 

 

در کنفرانس CES، سامسونگ اعلام کرد که در حال توسعه پشتیبانی iOS برای ساعت هوشمند Gear S2 خود است و این آپدیت را در اواسط ژانویه ارائه خواهد کرد. البته این اتفاق نیفتاد و سامسونگ تاریخ ارائه این آپدیت را تا اواخر مارس به تاخیر انداخت. ابن بار، ظاهرا سامسونگ به وعده خود وفا کرده است. ورایزون، آپدیتی برای Gear S2 اعلام کرده که با iOS 8.4 و بالاتر و اندروید مارشملو سازگار است. این آپدیت، شامل رفع اشکال‌های معمول نیز می‌شود.

سامسونگ همچنین در حال کار بر روی نوعی تبدیل است که Gear S2 را با بند ساعت‌های معمولی سازگار می‌کند. تا حالا تنها مدل کلاسیک اجازه می‌داد که بند ساعت و دستبند را جدا به آن متصل کنید، اما مدل ورزشی‌تر و کلاسیک این امکان را ندارد. اگر این طرحی که برای تبدیل منتشر شده است، تنها یک مدل نباشد، از این پس قادر خواهید بود که برای Gear S2 یندهای متنوعی بخرید.

سوالی که باقی می‌ماند این است که سامسونگ چرا بعد از تولید Gear S2 به این فکر افتاده است که تبدیل برای آن بسازد، درحالی که می‌توانست این امکان را در اول کار به آن اضافه کند؟ کسی نمی‌داند چرا، ولی شاید این فاز دوم از فلسفه سامسونگ در گوش‌دادن به مشتریان خود باشد، چیزی که باعث شد تا شکاف کارت حافظه را به گلکسی S7 برگرداند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH