خرید جم در بازی کلش آف کلنز توسط کارت‌های شتاب و پرداخت ریالی فراهم شد

clash

بازی کلش آف کلنز را بایستی بی‌تردید برترین عنوان آنلاین و استراتژیک در کشورمان دانست که طرفداران بسیار زیادی در رده‌های سنی گوناگون دارد.

درآمد سازنده بازی (سوپرسل) توسط فروش جم (الماس) فراهم می‌شود که به کمک آن می‌توان سرعت بازی را افزایش داد. اما یکی از معضلات همیشگی کاربران ایرانی، عدم توانایی در خرید این جم‌ها به‌صورت مستقیم بود که آن‌ها را مجبور می‌کرد تا با پرداخت مبلغی بیشتر و از طریق واسطه‌هایی که حتی در برخی مواقع موجب از دست دادن اکانت‌شان می‌شد، اقدام به خرید این الماس‌ها کنند.

حال کافه بازار که محبوب‌ترین مارکت ایرانی است، در یک حرکت جدید، اقدام به عرضه این الماس‌ها به صورت ریالی کرده است، بدین صورت که با قرارداد منعقد شده بین این شرکت و سوپرسل (سازنده بازی)، کاربران قادر هستند تا با استفاده از کارت‌های شتاب و حساب خودشان در کافه بازار، جم‌ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنند.

گفتنی است که برای این منظور، شما نیاز دارید تا بازی خودتان را به صورت مستقیم از کافه بازار دانلود کنید و اگر کلش آف کلنز را از محل دیگری نصب کرده‌اید، آن را پاک نموده و مجددا اقدام به اینستال از بازار کنید تا بتوانید امکان خرید ریالی را فراهم آورید.

bazar-logo

18 در مورد “خرید جم در بازی کلش آف کلنز توسط کارت‌های شتاب و پرداخت ریالی فراهم شد”

  1. سلام، من قبلا میتونستم جم بخرم داخل بازی ولی از موقعی که بازی آپدیت شد،دیگه نمیشه، لطفا راهنماییم کنید

  2. متاسفانه کلش اینهمه طرفدار داره توی ایران و متاسفانه پرچم کشورمون رو در قسمت تزییناتش در نظر نگرفته

  3. سلام خسته نباشید.جم از بازار خریداری کردم پولم از حسابم کسر شده الان رسید جم میخام (توکن)برام ایمیل نشده چیکار کنن راهنماییم کنید .برا سوپر سل احتیاج دارم .؟؟؟ی سوال دیگه :میشه برم از عابربانک تراکنش بگیرم ؟؟

    1
    1
  4. سلام خسته نباشید.جم از بازار خریداری کردم پولم از حسابم کسر شده الان رسید جم میخام (توکن)برام ایمیل نشده چیکار کنن راهنماییم کنید لطفا

    1
    1
  5. من چند بار جم خریدم ولی الان دوباره که مبخوام بخرم چراغ خرید جم خاموشه هر بار هم لز بازار خریده بودم

  6. خدایی اخه چرا راهنمایی نمیکنید جم که خوب میفروشین
    از بازارم که دانلود کردیم قسمت خرید جم خاموشه فقط برای من نه برای چندین کاربر همین اتفاق اوفتاده…

  7. سلام
    من هم تو بازار حساب دارم و اعتبار دارم ولی داخل بازی قسمت خرید جم فعال نیست از بازار هم اپدیت کردم باز رولطفا راهنمایی کنید

  8. بازی کلش توی بازار نیست چرا که ازونجا دانلود کنیم چون بخش خرید جمم خاموشه اونجا یعنی تو بازار هم که نیست کلش الان

  9. سلام من میخوام جم بخرم با اعتبار گوشی . میشه با سیمکارت دایمی خرید واز حساب سیمکارت دایمی برداشت کرد؟ ممنون میشم اگه راهنمای م کنید .

  10. سلام خسته نباشید
    من اعتبار بازار خریدم
    اکانت و حساب هم دارم ولی باز هم قسمت خرید جم در بازی غیر فعاله
    لطفا راهنمایی کنید

  11. سلام کلش را پارسال نصب کردم و تا الان بازی میکنم یک حساب در بازار باز کردم و مستقیم از داخل برنامه کلش جم میخریدم ولی مجبور شدم گوشی را فلش کنم الان هر کاری میکنم نمیتونم از داخل برنامه جم بخرم و قسمت خرید جم روشن نیست .در حساب کاربری هم میکه شما حساب کاربری دارید . لطفا دقیقا راهنمایی کنید

  12. میدونید با این کار چه پولی از کشور خارج میشود ؟
    حداقل ماهی ۲ میلیون دلار کاربرها از بازار جم میخرن (با توجه به اینکه بازی در روز اول انتشار به رتبه اول پرداخت درون برنامه ای بازار رسید)
    بنظر من این کار فقط خارج کردن ارز از کشور است و این بازی برای ایران هیچ سودی ندارد

    3
    3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH