لاین تبدیل به اپراتور مخابراتی می‌شود

ITresan-1395 (6)شرکت لاین که نرم‌افزار محبوب گفتگوی متنی آن در میان کاربران ایرانی نیز شناخته شده است، به‌زودی به‌عنوان یک اپراتور مخابراتی در کشور ژاپن شناخته خواهد شد و خدماتی مانند دسترسی نامحدود به گفتگوی متنی، فیس‌بوک و توییتر را به کاربران خود ارایه خواهد نمود.

لاین با نرم‌افزار گفتگوی متنی خود و خدماتی که روزبه‌روز بهبود پیدا می‌کند، تلفن‌های همراه بسیاری از نقاط جهان را به تسخیر درآورده است ولی به‌تازگی این شرکت سلطه خود را یک گام دیگر به پیش برده است. این شرکت در حال تبدیل شدن به یک اپراتور مخابراتی است.

از تابستان امسال ساکنان کشور ژاپن می‌توانند از سیم‌کارت‌های لاین موبایل استفاده کرده و از خدماتی فراتر از استفاده از گفتگوی متنی لاین بهره‌مند شوند. مزایای اصلی این شبکه مخابراتی شامل استفاده رایگان و نامحدود از فیس‌بوک و توییتر نیز خواهد بود. علاوه بر این نیز گفته می‌شود که این سیم‌کارت بسیار ارزان قیمت بوده و قیمت آن برای استفاده ماهانه برابر با 500 ین یا 4.4 دلار است. البته همان‌طور که یاد شده استفاده از فیس‌بوک و توییتر و گفتگوی متنی، هزینه‌ای اضافه در بر نخواهد داشت. جالب است بدانید که کارت‌های خدماتی لاین نیز به‌عنوان پرداختی برای این سیم‌کارت‌ها قابل قبول خواهند بود.

اهداف لاین تنها به‌واسطه استفاده از خدمات رایگان فیس‌بوک و توییتر و … به دست نمی‌آیند و این شرکت برنامه‌های بیشتری دارد. در کشور ژاپن تقریبا نیمی از کاربران به تلفن همراه هوشمند دسترسی ندارند و هنوز از تلفن‌های قدیمی استفاده می‌کنند. به همین دلیل نیز این شرکت اگر بتواند کاربران این دسته را به استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند ترغیب کند، به‌احتمال فراوان این شبکه مخابراتی را انتخاب خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH