لذت‌بخش‌ترین ویدیوی سال را اینجا ببینید

ITresan-1395 (8)یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های جهان مربوط به مشاهده رفتارهای زنجیره‌ای مانند ریختن به ترتیب مهره‌های دومینو است. این طرح‌ها معمولا به مدت‌ها برنامه‌ریزی نیاز دارند ولی در یک لحظه به اجرا درآمده و به پایان می‌رسند. اگر به این دسته از ویدیوها علاقه‌مند هستید، ویدیویی که در ادامه به شما عرضه می‌شود را مشاهده نمایید.

در این ویدیو می‌توانید ببینید که چگونه تعداد 6 هزار چوب‌کبریت به شکل مستطیلی در کنار یکدیگر قرار گرفته و شعله‌ور می‌شوند.

همان‌طور که انتظار می‌رود، شعله به‌سرعت در طول چوب‌کبریت‌ها پخش می‌شود و تمام کبریت‌ها شعله‌ور می‌گردند و این امر تنها 45 ثانیه می‌انجامد ولی موضوع اصلی وقتی به چشم می‌آید که سوختن این همه در مقایسه با یک عدد تا چه اندازه متفاوت است.

وقتی‌که تمامی کبریت‌ها شعله‌ور شدند، پس از دو دقیقه، کبریت‌ها شروع به خم شدن می‌کنند ولی موضوع این است که سوختن تمامی آن‌ها و خاموش شدن شعله‌ها برای مدت زمانی نزدیک به 15 دقیقه به طول خواهد انجامید. مسلما دیدن این ویدیو برای شما بسیار لذت‌بخش خواهد بود و از دقیقه پنج به بعد حس می‌کنید که در محیطی تمرکز گرفته و به تعلیق در زمان نزدیک شده‌اید.

2 در مورد “لذت‌بخش‌ترین ویدیوی سال را اینجا ببینید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH