مشخصات اچ‌تی‌سی 10 توسط GFXBench منتشر شد

HTC-10 (2)تاکنون شایعات زیادی پیرامون پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی منتشر شده است، از رندرها گرفته تا مشخصات و حتی تصاویر واقعی این اسمارت‌فون اما ظاهرا تا 12 آوریل که مراسم رونمایی انجام خواهد شد، باز هم شاهد اطلاعات مختلف پیرامون اچ‌تی‌سی 10 خواهیم بود. به‌تارگی کمپانی اچ‌تی‌سی تصویری از این مدل را نشان داده و هم‌چنین بنچمارک GFXBench مشخصات این اسمارت‌فون را منتشر کرده است.

کمپین #powerof10 تاکنون اطلاعاتی در رابطه با دوربین با کیفیت بالا، صدا و قاب ظریف HTC 10 را منتشر کرده است و درنهایت نیز یک دعوت‌نامه برای مراسم رونمایی ارسال خواهد شد.

اچ‌تی‌سی امروز یک تیزر منتشر کرد که این‌بار عملکرد اچ‌تی‌سی 10 را به نمایش می‌گذارد، تصویر منتشر شده نگاهی اجمالی به کلیدهای گوشی دارد و سه کلید سخت‌افزاری پایین گوشی را نشان می‌دهد که شبیه به اچ‌تی‌سی A9 است؛ اچ‌تی‌سی جمله زیر را نیز به همراه تیزر منتشر کرده است:

” همه گوشی‌ها در یک سطح نیستند. سریع‌ترین و روان‌ترین اسمارت‌فون اندرویدی، آن را احساس خواهید کرد.”

HTC-10 (1)

بنچمارک GFXBench نیز به‌تازگی مشخصات اچ‌تی‌سی 10 را در دیتابیس خود قرار داده که به نوعی تایید مشخصاتی است که قبلا شایعه شده بود. از جمله مشخصات پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی می‌توان به نمایشگر 5.1 اینچی AMOLED با رزولوشن QHD، پردازنده اسنپدراگون 820، چهار گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد.

در شایعات آمده است که اچ‌تی‌سی 10 با قیمت 740 یورو در 15 آوریل وارد بازار می‌شود و البته یک نسخه ارزان‌تر با پردازنده اسنپدراگون 652 وجود خواهد داشت. هرچند دیگر همه‌ چیز را می‌دانیم اما بازهم می‌بایست 2 هفته صبر کنیم تا مراسم رونمایی به صورت رسمی انجام شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH