اچ‌تی‌سی 10 مینی در ماه سپتامبر با پردازنده اسنپدراگون 823 معرفی می‌شود

htc-10
HTC 10

کم‌تر از دو هفته به رونمایی از اچ‌تی‌سی 10 (One M10) زمان باقی مانده است، اما از هم‌اکنون شایعات پیرامون گوشی بعدی این کمپانی آغاز شده است. خبرها می‌گویند اچ‌تی‌سی یک نسخه مینی از اچ‌تی‌سی 10 را در ماه سپتامبر عرضه می‌کند که از مشخصاتی فوق‌العاده قدرتمند بهره‌مند است و از نسل بعدی پردازنده‌های کوالکام یعنی اسنپدراگون 823 با فرکانس 2.8 گیگاهرتز استفاده خواهد کرد.

با توجه به گفته‌های وب‌سایت اتریشی Android-News، اسنپدراگون 823 از نظر مشخصات هم‌چون اسنپدراگون 820 خواهد بود با این تفاوت که از حداکثر فرکانس کاری 2.8 گیگاهرتزی بهره‌مند است. از دیگر مشخصات احتمالی اچ‌تی‌سی 10 مینی می‌توان به 4 گیگابایت رم اشاره کرد و دیگر مشخصات به نظر نمی‌رسد تفاوت زیادی با نسخه اصلی داشته باشد.

اچ‌تی‌سی 10 مینی یک نمایشگر 4.7 اینچی دارد و بیشتر برای کسانی مناسب است که می‌خواهند یک اسمارت‌فون کوچک با مشخصات قدرتمند را داشته باشد؛ روند کوچک‌سازی پرچم‌داران از زمان رونمایی آی‌فون SE که نسخه‌ای 4 اینچی از پرچم‌دار آی‌فون است بسیار رونق گرفته و اچ‌تی‌سی به عنوان یکی از رقیبان اپل، خود را برای رقابت آماده می‌کند.

اچ‌تی‌سی 10 مینی به احتمال قوی در ماه سپتامبر معرفی می‌شود و طبیعتا تا آن زمان اطلاعات بیش‌تری از این اسمارت‌فون منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH