در سال 2017 سامسونگ اسمارت فونی با نمایشگر تاشو را راهی بازار می‌کند

samsung-foldable-smartphoneاگر از نگاه درآمدی بررسی کنیم، سامسونگ گلکسی S7 یک موفقیت محسوب می‌شود. انتظار می‌رود که گلکسی S7 یکی از پرفروش‌ترین محصولات سال باشد و تعداد خیلی کمی از عملکرد آن ناراضی باشند. فلسفه طراحی آن این بوده است که تغییرات را تدریجی و مطمئن انجام دهد. چیز ریسکی یا پیشگامانه در آن وجود ندارد. اما سامسونگ را از بازی نوآوری و خلاقیت بیرون ندانید. بنابر شایعات در سال 2017 گوشی تاشو این شرکت به بازار خواهد داد.

یک روزنامه کره‌ای خبر داده است که سامسونگ در حال کار بر روی تولید انبوه صفحه نمایش‌های تاشو تا پایان امسال است که برای بازار در سال 2017 آماده می‌شوند. این روزنامه همچنین از پیشرفت خوب سامسونگ در این زمینه خبر می‌دهد. در ماه ژانویه، سامسونگ توسعه صفحات نمایش خم‌شدنی را تایید کرد اما زمانی برای تجاری‌سازی آن اعلام نکرد.

چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که توسعه صفحات خمیده، منعطف و خم شدنی با تاخیر مواجه بوده است. تقریبا سه سال از زمانی که سامسونگ از دستگاه‌های تاشو خبر داده است، گذشته و تنها چیزی که تا به حال مشاهده کرده‌ایم، چند پتنت از دستگاه‌های خم‌شدنی بوده است.

این پروژه تا به‌حال در مرحله آزمایشی بوده است ولی شایعات حاکی از آن است که سامسونگ در حال همکاری با چند سازنده و توزیع‌کننده برای تولید دستگاه تاشو 7 اینچ است. این دستگاه صفحه نمایش 7 اینچی خواهد داشت که مانند یک کیف پول خم خواهد شد و این بدین معناست که قادر خواهید بود از آن هم به عنوان گوشی 5 اینچی و هم تبلت 7 اینچی استفاده کنید.

برخی معتقدند که صفحات نمایش خم‌شدنی گام بعدی در تکامل گوشی‌های هوشمند هستند، همانطور که تکنولوژی صفحه لمسی در سال‌های 2000 پیشگام بودند. نمی‌توان گفت که این حرف درست است یا نه، ولی اگر درست باشد، می‌توان انتظار داشت که این غول تکنولوژی کره‌ای نقش عمده‌ای در این تحول داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH