اچ‌پی Spectre معرفی شد: با باریک‌ترین لپ‌تاپ جهان آشنا شوید!

HP Spectre Hamed Feshki

شرکت HP اعلام کرد که لپ‌تاپ جدید Spectre لقب باریک‌ترین لپ‌تاپ جهان را به خود اختصاص داده است. این لپ‌تاپ دارای بدنه آلومینیومی CNC شده به باریکی 10.4mm است. این لپ‌تاپ مجهز به صفحه نمایش زیبای 13.3 اینچی و صدای Bang & Olufsen بوده و پردازنده آن به دو صورت اینتل Core i5 و Core i7 ارایه می‌شود. برخلاف برخی محصولات جدید شرکت HP، این محصول کاملا خیره کننده به نظر می‌رسد.

کف لپ‌تاپ جدید HP دارای بافت کربنی است. این موضوع باعث شده ضمن کاهش وزن، لپ‌تاپ دارای دوام بالایی باشد. وزن پایین 1.1 کیلوگرمی این محصول حاصل این طراحی است. استفاده بسیار زیبا از مس در طراحی حاشیه لپ‌تاپ، به طرز چشمگیری این مدل را زیبا ساخته است.

مشتریان می‌توانند یکی از پردازنده‌های Core i5 و Core i7 از نسل ششم اینتل را انتخاب کنند. همچنین یک هارد SSD (تا ظرفیت 512GB) و حافظه Ram (تا ظرفیت 16GB) نیز از گزینه‌های انتخابی است. اسپیکرهای استریو شرکت Bang & Olufsen با تکنولوژی تقویت صدای HP و سه کانکتور USB نوع C نیز روی برد اصلی قرار دارند. شرکت HP این اطمینان را داده که زمان شارژدهی باطری برای این لپ‌تاپ 9 ساعت و 30 دقیقه خواهد بود.

پیش فروش این دستگاه 25 آوریل آغاز خواهد شد و قیمت پایه آن در مدل 13.3 اینچی 1149 و برای نسخه 15.6 اینچی، 899 دلار است.

Spectre_Saf_Gallery_zoom1 Spectre_Saf_Gallery_zoom4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH