۸ روش برای نوسازی پروفایل لینکداین شما

نظافت بهاری، فرآیندی است که ما با لذت زیادی، آن را برای دوری از آلودگی‌ها و سرزنده‌ بودن انجام می‌دهیم. اکنون زمان بسیار خوبی برای پاک‌کردن پیام‌هایی است که شما به پروفایل لینکداین خود منتقل کرده‌اید و فرصت مناسبی برای دقیق‌تر بودن روی مواردی است که شما در این بازار ارایه نموده‌اید. هدف شما می‌بایست چنین باشد: داشتن یک پروفایل لینکداین تاثیرگذار که خواننده آن را برای تماس و پیشنهاد کسب‌وکار به شما تحریک کند. این به شما کمک می‌کند تا دلیل آنچه را که انجام می‌دهید، دریابید.

در این مطلب ۸ راهنمایی برای آنچه که می‌بایست در این فصل برای پروفایل لینکداین خود انجام دهید، ذکر کرده‌ایم.

۱. اگر قصد بروزرسانی تصویر چهره خود را دارید، به یاد داشته‌ باشید که این تصویر شناسه‌ای برای شما در تمام بخش‌های لینکداین است. آیا نگاه حرفه‌ای و موثری را در چهره خود یافته‌اید؟ آیا عکس موجود هنوز هم شبیه تصویر کنونی شماست؟ بهتر است که هر ۳ تا ۵ سال یکبار تصویر جدیدی را در پروفایل قرار دهید. از یک پس‌زمینه تاثیرگذار استفاده کنید: یک معمار در مقابل ساختمان، یک وکیل در کنار قفسه کتاب‌ و غیره.

1۲. آیا تیتر خلاصه شرح فعالیت، عنوان دلنشینی برای شما و شرکت‌تان نیست؟ در جهان امروز، شما فقط در 120 کاراکتر فرصت این را دارید که تاثیرگذاری فوری خود را بر روی یک خواننده اتفاقی بگذارید. از کلمات کلیدی بهره ببرید تا بدین وسیله از آن برای جستجوی بهتر شما استفاده شود.

2۳. راه‌‌های موجود برای تماس با شما را در تمام رسانه‌های ارتباطی آسان کنید. مطمین شوید که تمامی آن‌ها به توییتر، فیس‌بوک، ایمیل، وبلاگ و وب‌سایت کاری شما متصل هستند. آیا لیستی از شماره تلفن‌ها تهیه کرده‌اید؟ هر کسی روشی را برای برقراری ارتباط و در دسترس بودن همه این موارد ترجیح می‌دهد.۳

۴. آدرس کوتاه‌شده‌ای را برای لینکداین خود بسازید و از آن استفاده کنید. با این کار دید واضح‌تری را در زمانی که از آن در وب‌سایت، رزومه، وبلاگ، اسلایدها، امضای ایمیل، ابزارهای بازاریابی و کارت ویزیت خود استفاده می‌کنید، ایجاد می‌نمایید. اگر فرد دیگری از نام مشابه شما در پایان URL خود استفاده کرده‌ است، کمی خلاقیت به خرج داده و انتخاب منطقی‌تری را انجام دهید.4

۵. بخش خلاصه شرح حال خود را این‌گونه بسازید: توضیح کوتاهی را از جایی که مهارت‌های خود را کسب نموده‌اید، چیزی که الان هستید و اهدافی که در آینده دارید، با صدای خودتان بیان کنید. به نظر می‌رسد که این مورد می‌تواند توصیفی کوتاه از شما باشد به شرطی که در صورت طولانی شدن آن، مخاطب را آزرده نکند. فیلم‌های کوتاه، پادکست، لینک‌‌ها، پی‌دی‌اف‌ یا اسلاید، مواردی هستند که می‌توانند برای تکمیل گفته شما، مورد استفاده قرار بگیرند.6

۶. اطمینان حاصل کنید که بخش مربوط به تجربیات شما، وسعت آنچه را که در روزهای مختلف در پی انجام آن بوده‌اید، نشان می‌دهد. موارد کلیدی را که در هر موقعیتی آموخته‌اید، توضیح دهید. موفقیت‌های موجود در این بخش می‌بایست بخش‌های دیگر را کامل کند. از کلمات اختصاری یا اصطلاحات مربوط به صنایع خاص خودداری کنید، چراکه ممکن است خوانندگان، اطلاعاتی را در حوزه فعالیت شما ندانند.

social media, communication in the global computer networks.

۷. مطمین شوید که بخش تجربیات و خلاصه شرح حال شما، درباره خودتان باشد، نه شرکت شما، حتی اگر که در آن‌ شرکت حضور دارید. این مربوط به مشخصات و پروفایل خصوصی شماست. لینکداین صفحاتی را هم برای پروفایل شرکت‌ها فراهم نموده‌است تا در جای دیگری به شرح آن بپردازید و کسب و کار خود را در بازار نشان دهید.

۸. مهارت‌های خود را با دقت و تمرکز فهرست کنید: بسیار خاص باشید. “بازاریابی” به خودی خود یک مهارت نیست. “تجزیه و تحلیل رسانه‌های اجتماعی” مهارت دقیق‌تری را نیاز دارد که به عنوان “تجزیه و تحلیل بازاریابی یک پارچه” بیان می‌شود. مشتریانی را که درباره تجربیات شما، به طور مستقیم اطلاعاتی ندارند، جمع‌آوری نمایید، تا از هر طریقی که ممکن است، شما را تایید کنند.7

خب، اکنون کارهای سنگین و بزرگی را انجام‌ داده‌اید. دوباره به بخش‌های مختلف نگاهی بیندازید. گاهی اوقات، نوسازی بهارانه شامل بازسازی‌های جزیی می‌شود و در مواردی ساختار کلی را اصلاح می‌کند. نوشتن و ذخیره چندباره، باعث می‌شود که در بدست آوردن برندی جدید و بهبودیافته پیشرفت کنید. مطمین شوید که همیشه هدفمند کار می‌کنید تا بدین وسیله به نتایج مطلوب در بخش‌های گوناگون دست پیدا کنید و بهترین اعتبار را در لینکداین کسب نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH