60 درصد از کاربران اپل‌ واچ تمایل دارند نسل بعدی این ساعت هوشمند را بخرند

apple-watch2

روز گذشته خبری منتشر شد که بیان می‌کرد نسل بعدی ساعت هوشمند اپل بین 20 تا 40 درصد از نسخه فعلی نازک‌تر خواهد بود. اپل‌واچ 2 به احتمال قوی در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) که قرار است در ماه ژوئن در کالیفرنیا برگزار شود، رونمایی خواهد شد. این ساعت هوشمند علاوه بر نازک‌تر بودن مجهز به دوربین FaceTime، باتری با عمر طولانی‌تر و هم‌چنین قابلیت پاسخ‌گویی به تماس‌ها و خواندن اطلاعیه‌ها بدون نیاز به جفت شدن با آی‌فون را دارد. مطابق نظرسنجی اخیر انجام شده توسط کمپانی Fluent، حدود 60 درصد از کاربرانی که درحال حاضر از اپل‌واچ استفاده می‌کنند بدون در نظر گرفتن امکانات نسخه بعدی تمایل دارند آن را تهیه کنند.

در این نظرسنجی ۲۵۷۸ نفر به طور تصادفی شرکت کرده‌اند که تنها حدود 8 درصد از آن‌ها از ساعت هوشمند اپل استفاده می‌کردند و تقریبا در همان حدود نیز از ساعت هوشمند ساخته کمپانی‌های دیگر استفاده می‌کنند و در حدود 80 درصد از کاربران ساعت هوشمند ندارند. مهم‌ترین دلیل کاربران برای نخریدن اپل‌واچ، قیمت دستگاه است، این درحالی است که اپل ماه گذشته قیمت این ساعت هوشمند را 50 دلار کاهش داد و هم‌اکنون این ساعت با حداقل قیمت 299 دلار در دسترس است.

همان‌طور که خواندیم 60 درصد از کاربران بدون در نظر گرفتن امکانات اپل‌واچ 2 آن را خواهند خرید؛ بنابراین اپل می‌بایست برای 40 درصد باقی مانده امکانات خاصی را در نظر بگیرد تا بتواند نظر آن‌ها را جلب کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH