اطلاعات و تصاویری تازه از اچ‌تی‌سی 10

در فاصله یک روز مانده به معرفی رسمی پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی بازهم شاهد لو رفتن تصاویر و مشخصات آن هستیم. در واقع پس از اینکه این کمپانی با انتشار تیزرهایی از وسواس خود بر روی برخی ویژگی‌های خاص این محصول نظیر کیفیت دوربین، عمر باتری و کیفیت صدا خبر داده بود، حال باید دید که دو روز دیگر این محصول از لحاظ ظاهری ما را متعجب خواهد کرد یا خیر؟

اطلاعات منتشر شده تاکنون نشان می‌دهد که این کمپانی از مشخصات عاقلانه و خوبی برای این محصولش بهره برده است. بهره گیری از یک نمایشگر Super LCD 5 با سایز 5.1 اینچ و وضوح QHD نشان می‌دهد که این محصول در حد و قواره‌های یک پرچم‌دار قدرتمند است. استفاده از قلب تپنده اسنپدراگون 820 همراه با رابط گرافیکی Aderno 530 در کنار 4 گیگابایت رم هم حاکی از آن است که HTC در حوزه سخت افزار نیز قصد عقب افتادن از رقبا را ندارد.

Latest-leaked-image-of-the-HTC-10 (1)

قرار گرفتن یک دوربین 12 مگاپیکسلی با فناوری UltraPixel در کنار سیستم‌های OIS و همچنین لیزر جهت فوکوس اتوماتیک و نهایتا توانایی ضبط فیلم با وضوح 4K نشان می‌دهد که این کمپانی ایده‌های جالبی برای هوادارانش دارد. دوربین سلفی این محصول 5 مگاپیکسل و البته بازهم با فناوری UltraPixel است که وجود سیستم OIS بر روی آن در صورت تایید می‌تواند هواداران را خوشحال سازد.

اچ‌تی‌سی 10 با یک باتری 3 هزار میلی‌آمپری و اندروید 5.0.1 و رابط کاربری جذاب Sense 8 عرضه خواهد شد.

در جدیدترین مطالب منتشر شده در مورد این محصول، تصویری از یک HTC 10 با رنگ مشکی توجه همگان را به خود جلب کرده است. البته تصویر قاب پشتی این گوشی تاکنون چند باری به بیرون درز کرده است؛ بر روی این قاب لنز گرد دوربین، در کنار فلاش LED دو رنگ و سیستم فوکوس لیزری به وضوح دیده می‌شود.

Latest-leaked-image-of-the-HTC-10

خطوط مربوط به آنتن همانند نسخه‌های پیشین هنوز بر روی قاب پشتی با رنگی متفاوت خودنمایی می‌کنند؛ قسمت جلویی این گوشی نیز سورپرایز خاصی برای شما نخواهد داشت و چیزی شبیه به ظاهر 90 درصد محصولات پیشین این کمپانی تایوانی است. در زیر نمایشگر این محصول دکمه فیزیکی که وظیفه ثبت اثر انگشت شما را نیز دارد به وضوح دیده می‌شود.

قرار است مراسم رونمایی رسمی از HTC 10 در تاریخ 12 آوریل انجام شود. باید دید تا آخر وقت امروز، چه اطلاعات دیگری از این گوشی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH