تست دوربین HTC 10 توسط DxOmark: بالاترین امتیاز در کنار Galaxy S7 Edge

HTC-10 Camera ITResan Hamed Feshki

آزمایشگاه DxOmark بررسی خود از دوربین HTC 10، گوشی تازه عرضه شده HTC را منتشر کرد و به سرعت آن را در بالاترین سطح دوربین‌ها قرار داد. دوربین این گوشی در کنار دوربین گوشی Galaxy S7 edge قرار گرفت و هر دو گوشی با امتیاز دوربین 88 از 100 در رتبه نخست جای گرفتند.

عکس‌برداری آرام HTC 10 در نمایش جزئیات، سرعت فوکوس و دقت در تمام شرایط مورد ستایش DXO قرار گرفت. نوردهی و کاهش نویز در نور ضعیف هم خوب ارزیابی شد. البته وایت‌بالانس در تمام تصاویر یکسان بوده و این مساله باعث افزایش روشنایی پیکسل‌های شارپ و گوشه می‌شود.

دوربین فیلم‌برداری نیز در مورد میزان ثبات و وضوح نمره بالا و درمورد وایت‌بالانس خاص و رندر رنگ‌ها نیز نمره قابل قبول دریافت کرد. تنها نقطه ضعف دوربین تقلا در هنگام تکان‌های راه رفتن است که در خروجی فیلم آثاری از تحرک و تغییر در فوکوس مشاهده می‌شود.

دوربین HTC 10 یک دوربین 12 مگاپیکسل اولتراپیکسلی با سنسور BSI و اندازه‌گیری پیکسل 1.55μm است و عکاس پشت لنزی با دیافراگم f/1.8 و همچنین یک تثبیت‌گر نوری تصویر قرار می‌گیرد.

2 در مورد “تست دوربین HTC 10 توسط DxOmark: بالاترین امتیاز در کنار Galaxy S7 Edge”

  1. البته هنوز سایت DxOmark بررسی و امتیاز دهی دوربین پرچمدارهای جدید ال جی و سونی رو انجام نداده ، احتمال زیادی داره که اونا امتیازات بیشتری بگیرند .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH