هدست واقعیت مجازی هواوی با ویژگی صدای 360 درجه رونمایی شد

فناوری‌های واقعیت مجازی بی‌شک این روزها به محبوب‌ترین موضوع در میان شرکت‌های بزرگ فناوری تبدیل‌ شده‌اند. هواوی نیز پس از معرفی دو پرچم‌دار دوست‌داشتنی خود p9 و p9 پلاس، اینک به سمت فناوری واقعیت مجازی گرایش پیدا کرده و طی مراسمی از هدست واقعیت مجازی خود که برای استفاده در پرچم‌دارانی همچون P9 و Mate 8 طراحی‌ شده، رونمایی کرده است.

header

مهم‌ترین ویژگی هواوی VR که سازندگانش بر روی آن تأکید ویژه‌ای دارند، بهره‌گیری از قابلیت صدای 360 درجه بوده که تاکنون در هیچ هدست واقعیت مجازی وجود نداشته است. زاویه دید این گجت واقعیت مجازی هواوی 95 درجه اعلام‌شده و هرچند افراد عینکی نمی‌توانند با عینک خود از این هدست استفاده کنند اما در عوض می‌توانند به کمک لنزهای مختلف تعبیه‌شده بر روی آن بدون عینک و با توجه به دید خود از این هدست جذاب بهره‌مند شوند.

هواوی برای معرفی این هدست واقعیت مجازی دست به ابتکار جالبی زده و در اپلیکیشن مخصوص آن 4000 فیلم رایگان، بیش از ۴۰ بازی رایگان، 350 تصویر پانوراما و ۱۵۰ تور واقعیت مجازی را تدارک دیده است.

6d9f761bjw1f2xh3hfbldj21kw2mtww3-614x1024

هواوی در جریان معرفی این محصول جدید خود از زمان و قیمت این هدست واقعیت مجازی صحبتی به میان نیاورده است؛ اما بدون شک به‌زودی چشم‌مان به جمال این گجت جدید روشن می‌شود!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH