آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با Moto G4 Plus

Moto-G4-Plus-twitter-leakطی چند روز گذشته نام‌هایی همچون Moto G و Moto G4 Plus منتشر شده و این در حالی است که ما چیزی از اولین گوشی‌های Moto تحت برند لنوو نمی‌دانیم!

البته باید بدانیم که این اطلاعات هیچکدام رسمی نیستند، ولی از منابع معتبری انتشار یافته‌اند. افشاکننده توییتری، ایوان بلاس،‌ تصویر از پایین دستگاهی را منتشر کرده که دارای دکمه خانه مربعی شکل و اسکنر اثر انگشت است و زیر آن عبارت Moto G4 Plus را نوشته است. یکی از کسانی که بر این توییت، کامنت گذاشته است، این اسم را تایید کرده و گفته که این گوشی در Chicago’s Merchandise Mart آزمایش شده است. او بعدا در توییتر گفت:‌

در مورد Moto G4 Plus به آنچه دیده‌ام، بسنده می‌کنم و باید بگویم که بسیار عالی است. انتظار داشته باشید که تکاملی عالی در زبان طراحی موتورولا ببینید.

یکی دیگر از کامنت‌گذاران تصویری را از قبل ری‌توییت کرده که همان دکمه‌ خانه را دارد.

لنوو استفاده از اسکنر اثر انگشت در گوشی‌هایی با برند Moto را تایید کرده البته منبع دیگری نیز مشخصاتی از این دو گوشی را لو داده است.

نسل بعدی Moto G دارای نمایشگر 5.5 اینچی، 16 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین 13 مگاپیکسلی است و 240 یورو قیمت دارد. Moto G4 Plus نیز دارای همین نمایشگر و حافظه داخلی است اما دوربین آن 16 مگاپیکسلی بوده و قیمتش نیز 280 یورو است. با این مشخصات، Moto G4 Plus مدلی سطح بالا خواهد بود که بجای نمایشگر بزرگتر، مسخصات بهتری دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH