عکس لو رفته از دسته PS4!

Second-PS4-controller-leak-900-75

همان طور که در مقاله قبل پیرامون سری چهارم کنسول‌های بازی PS4 خواندید، با تمام شایعات اصلی PS4 اشنا شدید و با توجه به آن مقاله، حتما حضور ذهن دارید که نسل 4 کنسول‌های بازی سونی بنا بر شایعات منتشر شده از یک دسته نیمه لمسی بهره‌مند خواهند شد. گویا این بار توانستیم با مدرکی دال بر ادعای نیمه لمسی بودن دسته‌های PS4 در خدمتتان باشیم. به تازگی سایت‌های خبری، تصویری را منتشر کرده‌اند که بیانگر این ادعاست، اگرچه این تصویر در جمعه پا به اینترنت گذاشته است اما بازخوردهای بسیار کم کاربران، حکایت از بی توجهی شدید آن‌ها نسبت به مسایل متفرقه PS4 دارد. همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید ،به نظر می‌رسد که صفحه لمسی دسته‌های بازی نسل چهارم کنسول سونی بسیار کوچک باشد و همچنین سونی این صفحه لمسی را در میان دکمه‌های حرکتی و دکمه‌های مثلث و… معروف قرار داده باشد.

دسته‌های تکراری:

اگر از هوادارن پر و پا قرص سری‌های 3 گانه پلی استیشن باشید، حتما متوجه شده‌اید که سونی از نسل اول سری کنسول‌های بازی خود تا کنون دکمه‌های DUAL SHOCK را با تغییری اندک و با هر بار عرضه نسل جدید کنسول‌های بازی پلی اسیتشن، بر روی دسته‌های PS ثابت نگاه داشته است و حال سونی خود این بار عادت زشت خودش را ترک ننموده است. چند مدت پیش زمزمه حضور دکمه‌های لمسی در نسل جدید PS در بسیاری از سایت‌های خبری به گوش می‌رسید و حال این تصویر منتشر شده گویا صحت حضور دکمه‌های لمسی در نسل جدید PS را تکذیب می‌کند و این خبر را به عنوان یک خبر کذب به حساب می‌آورد. اما جای خوشحالی بسیاری در این تصویر وجود دارد چرا که تمام اخبار پیرامون دسته‌های PS4 به واسطه این تصویر، دیگر کذب برشمرده نمی‌شوند و در زمره اخبار منتشر شده و واقعی قرار می‌گیرند. به نظر می‌رسد که شایعه نیمه لمسی بودن دسته‌های PS4 به واقعیت پیوسته باشد و گویا سونی در این نسل، یک صفحه لمسی LCD را جایگزین دکمه‌های Select/Start/Analogue معروف کرده باشد و این دکمه‌ها در این صفحه نمایش کوچک تلفیق شده باشند. گرچه زمزمه‌هایی از این صفحه نمایش کوچک و تازه کار به گوشی می‌رسد که فراتر از یک صفحه لمسی ساده که فقط چند دکمه به صورت لمسی در آن قرار گرفته باشند، خواهد بود و بتواند هنگام بازی گیمر با کنسول خود اطلاعاتی از بازی انجام شده را توسط گیمر، بر روی صفحه نمایش منتشر و پردازش نماید.

به نظر شما آیا این تصویر، یک تصویر FAKE است یا صحت دارد؟! اگر این تصویر به جرعه تصاویر واقعی نسل جدید کنسول‌های ویدیویی و گیم پیوسته باشد، چه کسی این تصاویر را به اشتراک گذاشته است؟! آیا کار خود کمپانی سونی است؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH