مشخصات کامل هواوی P9 Lite توسط TENNA منتشر شد

p9-lite

قبل از معرفی هواوی P9 و P9 Max خبرها اعلام می‌کردند که هوای یک نسخه دیگر از این سری را با نام P9 Lite معرفی خواهد کرد، همان‌طور که سال گذشته هواوی P8 Lite معرف شده بود. این نسخه از پرچم‌داران هواوی معمولا اندازه کوچک‌تری از نسخه اصلی دارند و قیمت آن‌ها نیز کم‌تر خواهد بود. P9 Lite هنوز توسط هواوی معرفی نشده است اما به‌تازگی این دستگاه برای دریافت گواهی TENNA اقدام کرده و این موسسه نیز اطلاعات کاملی را از این دستگاه منتشر کرده است.

p9-lite-2

اولین چیزی که بهتر است بدانید این است که P9 Lite مجهز به دوربین دوگانه ساخته Leica نیست، در عوض از دوربینی 13 مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی بهره می‌برد. از دیگر مشخصات هواوی P9 Lite می‌توان به نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی، باتری 2900 میلی‌آمپری غیر قابل تعویض و پردازنده هشت هسته‌ای با کلاک 2 گیگاهرتز در کنار 3 گیگابایت رم اشاره کرد. در بخش نرم‌افزاری می‌توانیم اندروید مارشملو و آخرین نسخه از رابط کاربری اموشن را ببینیم.

p9-lite-3

این دستگاه فلزی مجهز به سنسور اثر انگشت در بخش پشتی خود است که درست در زیر دوربین قرار گرفته است. P9 Lite در رنگ‌های سیاه، سفید و طلایی در دسترس خواهد بود. هنوز قیمتی برای این دستگاه مشخص نشده است اما برخی فروشگاه‌های آنلاین اروپایی پیش‌فروش این دستگاه را با قیمت 306 دلار آغاز کرده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH