ساخت صندلی از موتور جت بوئینگ 737!

ITresan-1395 (1)به‌صورت بدیهی تمامی صندلی‌ها برای نشستن به‌صورت یکسان طراحی نشده‌اند ولی به نظر می‌رسد که ساخت صندلی به کمک موتور جت بوئینگ 737 را می‌توان یک راه بسیار ویژه برای ساخت صندلی خانگی به‌حساب آورد.

اگر از لوازم متفاوت و ویژه خوشتان می‌آید، این متن برای شما نوشته شده است و اگر از این دسته از لوازم خوشتان نمی‌آید نیز باید بدانید که نشستن در یک صندلی دایره‌ای با قطر دو متر را می‌توان به‌عنوان برترین تجربه در هر اتاقی به‌حساب آورد. به‌تازگی شرکتی به نام مبلمان فالن در اقدامی ویژه دست به ساخت مبلمان اختصاصی با استفاده از قطعات خریداری شده هواپیما کرده است. این شرکت لامپ‌هایی که از جنس اگزوز هستند را ارایه می‌کند و طراحی‌های روی دیوار را با کمک تکه‌های بدنه هواپیما تولید می‌کند.

با این‌ وجود صندلی ساخته شده از موتور هواپیما را می‌توان منحصربه‌فردترین و باشکوه‌ترین گزینه ممکن در میان تمامی محصولات این شرکت دانست زیرا حس نشستن بر روی موتوری که قابلیت غلبه بر جاذبه را دارد می‌تواند برای هر فردی خاص باشد. این صندلی ویژه بدون شک می‌تواند هر محیطی را به یک گزینه متفاوت تبدیل کند و مسلما هزینه پرداخت شده برای یک مبل ساخته شده از موتور بوئینگ 737، بیشتر جنبه خرید یک اثر هنری را داشته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH