سامسونگ: Gear S2 همیشه در حال تغییر و تکامل است

Interview_HongYoojin_Main_5-540x360Gear S2 تبدیل به جگر گوشه بازار اسمارت واچ‌ها شده است، اما انتقاداتی نیز بر آن وارد است. سامسونگ در یک مصاحبه گفته که Gear S2 همیشه در حال تغییر و تکامل است تا خواسته‌های روز‌افزون مشتریان را تامین کند و با آنها تطابق یابد.

در این مصاحبه که با یوجین هنگ، معاون رئیس تیم تجربه کاربری سامسونگ انجام شده، درباره مسائل بسیاری بحث شده است. خانم هوجین هنگ یادآور شده است که سامسونگ منابع و نیروی انسانی لازم برای ساخت هر قطعه از محصولاتش از جمله Gear S2 را دارد و به این ترتیب سعی می‌کند که تجربه منحصربفردی برای کاربران بوجود آورد.

سامسونگ با تغییر و تکامل مداوم به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات اندرویدی تبدیل شده است. امسال، به هر انتقادی که از دستگاه‌هایش در سال 2015 شده بود، پاسخ داد و بهترین دستگاه‌های اندرویدی را تولید کرد. علاوه بر تجربه کاربری، سامسونگ تعداد اپلیکیشن‌ها برای پلتفرم تایزن خود را گسترش داده است. همچنین به کاربران Gear S2 غیرکلاسیک این اجازه را می‌دهد که دیگر بندهای 20 میلیمتری را برای ساعت خود انتخاب کنند. سرانجام، سامسونگ برای اینکه بهتر به تعهد تکامل و تغییر خود عمل کند، قول داده است که بیشتر به یک استارتاپ پویا شبیه شود تا یک کمپانی سنتی خسته‌کننده!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH