گوشی ال‌جی جی۵ (G5) به صورت رسمی وارد ایران شد (با اعلام قیمت)

بعدازظهر امروز و در سمیناری که با حضور خبرنگاران و در محل هتل آزادی تهران برگزار گردید، ورود رسمی گوشی پرچم‌دار ال‌جی یعنی G5 به بازار ایران اعلام شد.

LG G5 Seminar7

در ابتدای این مراسم، M.K Lee، مدیر موبایل ال‌جی بر روی صحنه آمد و گفت: هنگامی که در ابتدا گوشی‌های هوشمند معرفی شدند، همگی ما بسیار مجذوب‌شان شدیم و هر روز پنج شش برنامه دانلود می‌کردیم. آیا تشنگی ما به سرگرمی از بین رفته است؟ آیا فناوری به انتهای خود رسیده است؟ در ال‌جی ما معتقدیم که بهترین روزهای گوشی‌های هوشمند همچنان در پیش روست. قدرت گوشی‌های هوشمند بسیار فراتر از آن است که فقط بخواهیم به وسیله آن‌ها عکس بگیریم و آن را در شبکه‌های اجتماعی قرار دهیم. ال‌جی جی۵ خلق شده تا پاسخگوی میل شما به بازی کردن باشد. این گوشی همان شور و هیجانی را ایجاد می‌کند که یک دستگاه هوشمند لازم دارد. با بدنه تمام فلزی، صاف و خوش دست خودش، در اولین نگاه توجه شما را جلب می‌کند. اما ال‌جی جی۵ بیشتر از این‌هاست!

LG G5 Seminar5

تیم تولید، این گوشی را یک شهربازی پر از ماجراجویی می‌نامد. حالا بگذارید به شما بگوییم که چرا موافق این نام هستم. تا به‌حال مصرف کنندگان به ناچار مجبور بودند تا بین طراحی برازنده یا سهولت کار با باتری‌های قابل تعویض، یک گزینه را انتخاب کنند. در حالی‌که جی۵، زیبایی و راحتی را فدای یکدیگر نمی‌کند. جی۵ همه را با هم دارد. بدنه صاف و یکپارچه فلزی، در کنار باتری قابل تعویض که این را مدیون طراحی ماژولار است. این نوع طراحی، جی۵ را به یک دوربین دیجیتال با کیفیت تبدیل می‌کند. همچنین یک دستگاه پخش صدای های‌فای و بسیاری وسایل دیگر که به زودی متوجه خواهید شد.

در ال‌جی ما معتقدیم که «سرگرمی بیشتر، زندگی بهتر» و ما از هر مرحله خلق جی۵ و دوستانش لذت برده‌ایم

ال‌جی جی۵ تنها دستگاهی نیست که امروز با آن آشنا خواهید شد، او دوستانی دارد. همراهانی که با راه‌های پویا، تجربه کاربری را بهبود می‌بخشند. این دوستان برای بازی با جی۵ بهینه سازی شده‌اند. اما این تنها ابتدای راه است. ما دوستان بیشتری معرفی خواهیم کرد، و الگویی جدید در اکوسیستم گوشی‌های جدید خلق خواهیم نمود، به‌نام زمین بازی ال‌جی! راه آن به روی همه باز است. ال‌جی جی۵ و دوستانش همگی به این منظور طراحی شده‌اند تا کاربران لذت سرگرمی را با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌ها مثل VR (واقعیت مجازی) و دوربین ۳۶۰ درجه تجربه نمایند.

LG G5 Seminar6

در ال‌جی ما معتقدیم که «سرگرمی بیشتر، زندگی بهتر» و ما از هر مرحله خلق جی۵ و دوستانش لذت برده‌ایم. رویایمان این بود که گرایش به بازی کردن را از نو زنده کنیم. به منظور اینکه ال‌جی جی۵ به بهترین شکل ممکن در اختیار کاربران قرار گیرد، ما تصمیم گرفتیم که از گوشی پرچم‌دار جدیدمان به‌طور هم‌زمان در بازارهای کلیدی جهانی رونمایی کنیم. آینده گوشی‌های هوشمند همچنان پر از فرصت است و ال‌جی جی۵ و دوستانش تنها آغاز راه هستند. جی۵ را در نظر بگیرید به‌عنوان دعوت ما از کل جهان که بیایند تا با هم سرگرم شویم و اکنون در پایان، زمان سرگرمی است!

پس از وی، یاشار پورسیستانی، مدیر ارشد آموزش موبایل ال‌جی بر روی صحنه آمد و گفت: طراحی ال‌جی جی۵ در عین داشتن ظاهری نوآورانه، دارای قابلیت‌های خاصی است. ما توانایی جابجایی باتری را حفظ کردیم و این کار باعث می‌شود کاربر خیلی سریع باتری را با یک نمونه فول عوض کند. ما طراحی ماژولار را به شما توضیح می‌دهیم و نشان می‌دهیم که چگونه گوشی هوشمند می‌تواند چیزی بیشتر از یک گوشی هوشمند برای کاربرش باشد!

LG G5 Seminar8

یک سوال بپرسم، آیا می‌دانید یک کاربر موبایل روزانه ۱۵۰ بار چه عملی را انجام می‌دهد؟ این تعداد دفعاتی است که گوشی را روشن می‌کند تا ببیند ساعت چند است یا نوتیفیکیشنی دارد یا خیر؟! برای نخستین بار ما در ال‌جی وی۱۰ از صفحه نمایش همیشه آماده به‌کار استقاده کردیم و در گوشی جدیدمان آن را ارتقا دادیم. شاید فکر کنید در مصرف باتری خیلی موثر باشد. برای همین ما از یک سوم نور زمینه و نمایشگر استفاده کردیم که باعث می‌شود تنها ۰.۸ درصد در ساعت به مصرف باتری اضافه شود.

ما طراحی ماژولار را به شما توضیح می‌دهیم و نشان می‌دهیم که چگونه گوشی هوشمند می‌تواند چیزی بیشتر از یک گوشی هوشمند برای کاربرش باشد!

همیشه ال‌جی از نظر دوربین به شما بهترین‌ها را تقدیم کرده اما ما فکر کردیم کسانی هستند که خارج از کادر عکاسی وجود دارند. با لنز ۱۳۵ درجه، شما می‌توانید فضای بیشتری را داخل عکس خودتان ثبت کنید. همچنین شما می‌توانید به‌راحتی بین لنز واید و معمولی سوئیچ کنید.

ما گوشی را در ۴ رنگ صورتی، نقره‌ای، بژ و خاکستری وارد بازار کرده‌ایم. ما از سیستم کوئیک شارژ بهره گرفتیم و از سیستم صوتی فراگیر دالبی در آن استفاده شده است.

در این لحظه پورسیستانی، از مزدک ابراهیمیان، مدیر محصول مدیا پردازش دعوت کرد تا دیدگاه خودش را از جی۵ با حاضرین درمیان بگذارد،‌ وی در این ارتباط گفت: جی۵ به طور اختصاصی چند گروه مشتری را مدنظر قرار داده است. دسته اول کسانی مثل ما که با گوشی خیلی زیاد کار می‌کنیم و ممکن است باتری‌مان زود تمام شود و می‌توانیم باتری را عوض کنیم. دسته دوم کسانی که از یکنواخت بودن تکنولوژی خسته شدند، همیشه دنبال تکنولوژی جدید هستند و هر روز می‌توانند با یکی از ماژول‌ها کار کنند. دسته سوم کسانی هستند که علاوه بر اینکه دوست دارند یک گوشی قوی داشته باشند،‌ یک دوربین توانمند هم می‌خواهند و این گوشی می‌تواند جایگزین دوربین دیجیتال و حتی DSLR شما هم شود. با دوربین دوم این گوشی که ۱۳۵ درجه زاویه خواهد داشت،‌ می‌توان بهترین عکس را ثبت کرد و حتی با ماژول دوربین علاوه بر اینکه ۱۲۰۰ میلی‌آمپر به شارژ باتری اضافه می‌کند، یک دوربین با کلید اختصاصی شاتر عکس و فیلم‌برداری در اختیارتان قرار می‌گیرد.

با توجه به روند خوبی که جی۵ در سطح جهان داشته و روند رو به رشدی که ال‌جی و مدیاپردازش در ایران داشته‌اند، ما مطمئنیم که تجربه خیلی بهتری در جی۵ نسبت به جی۴ و جی۳ خواهیم داشت

مشارکت ال‌جی با شرکت دانمارکی بنگ اند الافسون (bang and olufsen) که یک سیستم حرفه‌ای آن بین ۲۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد تومان در ایران قیمت دارد، صدای فوق‌العاده‌ای را به کاربر ارایه می‌دهد و ماژولار های‌فای آن به ال‌جی جی۵ متصل می‌شود که کیفیت بالایی دارد.

دسته چهارم به علاقه‌مندان جی۵ کسانی هستند که به سینما علاقه‌مند بوده و این گوشی محیط سینما را برای شما شبیه سازی می‌کند!

LG G5 Seminar9

در یک‌سری سایت بوده که بدنه جی۵ فلزی نیست! این خبر اشتباه است و هرکسی می‌تواند مشاهده کند که این بدنه ۱۰۰درصد فلزی است و هیچ تردیدی در آن وجود ندارد.

با توجه به روند خوبی که جی۵ در سطح جهان داشته و روند رو به رشدی که ال‌جی و مدیاپردازش در ایران داشته‌اند، ما مطمئنیم که تجربه خیلی بهتری در جی۵ نسبت به جی۴ و جی۳ خواهیم داشت.

پس از صحبت‌های مدیر محصول مدیا پردازش، دوباره یاشار پورسیستانی صحبت‌هایش را ادامه داد: یک تلفن هوشمند که تغیییر کننده و ماژولار است. برای شروع، از تبدیل شدن گوشی به یک دوربین خوش دست شروع کنیم که بر روی آن دکمه‌های فیزیکی متنوعی داریم (۳ کلید). Cam Plus قابلیتی دارد که باتری را تا ۴۰۰۰ میلی‌آمپر افزایش می‌دهد. همچنین ماژول های‌فای پلاس گوشی ما را تبدیل به یک پخش کننده بسیار بالا می‌کند. در ال‌جی ما دوست داریم مشتریان‌مان بیشتر شاد باشند چرا که زندگی با دوستان قشنگ‌تر است.

عینک واقعیت مجازی ال‌جی بسیار سبک است و یک سوم رقبایش وزن دارد. ضمن آنکه نمایشگرش ۲۰ درصد نسبت به رقبا کیفیت بالاتری داشته و تجربه بهتری را برای کاربرش به ارمغان می‌آورد

دوربین ۳۶۰ درجه ابعاد بسیار کوچک و وزن کمی دارد و حمل و نقل آن بسیار آسان است. با قابلیت‌هایش باعث می‌شود تا عکس‌های بسیار خوب و سریعی را ثبت کنید. در کنار اینکه شما می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌هایی را که گرفته‌اید به اشتراک بگدارید. ما می‌دانیم که آینده از آن دوربین ۳۶۰ خواهد بود.

LG G5 Seminar11

تکنولوژی دیگری که این روزها خیلی درباره آن می‌شنویم،‌ واقعیت مجازی است که می‌توانید تصاویر را از همه جهات ببینید. البته برخی ایرادات دارد که ممکن است به‌خاطر اندازه بزرگش، باعث درد و اذیت شود اما عینک واقعیت مجازی ال‌جی بسیار سبک است و یک سوم رقبایش وزن دارد. ضمن آنکه نمایشگرش ۲۰ درصد نسبت به رقبا کیفیت بالاتری داشته و تجربه بهتری را برای کاربرش به ارمغان می‌آورد.

این روزها همه ربات‌ها را دوست دارند، حتی شما می‌توانید به کمک آن خانه خودتان را مانند یک آی‌پی کمرا کنترل کنید. این ربات یک درگاه مادون قرمز برای کنترل لوازم خانگی دارد.

همچنین نرم‌افزار فرند منیجر می‌تواند هر شخص را در سه مرحله به دوستانش متصل کند. ما این نرم‌افزار را به دلیل کارایی و راحتی ساختیم. شما توسط این اپلیکیشن می‌توانید به دوستانی که ال‌جی جی۵ دارند متصل شوید. در حقیقت ما سعی کردیم تجربه کامل و سرگرم کننده‌ای را به ارمغان بیاوریم.

این گوشی از دو روز پیش در سطح کشور و با یک پکیج ویژه که شامل کم پلاس، کاور هوشمند و ضدخش صفحه است توزیع شده و قیمت آن هم حدود ۲.۱۰۰.۰۰۰ تومان است

پس از این صحبت‌ها و معرفی کامل گوشی، نوبت به بخش پرسش و پاسخ رسید که چکیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید.

LG G5 Seminar18

ال‌جی از ژانویه سال میلادی گذشته که گوشی‌های سری V را معرفی کرد، تصمیم گرفت که دو پرچم‌دار G و V داشته باشد. اکثر نوآوری‌های ما در سری G خواهد بود و سری V فلگ شیپ دوم ماست و با تفاوت‌هایی که از نظر سخت‌افزاری خواهند داشت، جوری خواهد بود که مشتریان را سردرگم نمی‌کند. فلسفه سری V و G کاملا متفاوت است، سری V رده‌ای است که مقاومت بالایی داشته و برای کسانی مهم است که صفحه بزرگ‌تر با بدنه مستحکم‌تر و نظامی نیاز دارند.

از آنجایی که مردم ایران به عکاسی علاقه بسیاری دارند، برای همین ما ماژول دوربین را برای این مارکت در نظر گرفتیم. با معرفی و ارایه ماژول Cam Plus ما به دو هدف می‌رسیم: تاکید بر روی دوربین و باتری اضافه برای آن. این گوشی از دو روز پیش در سطح کشور و با یک پکیج ویژه که شامل کم پلاس، کاور هوشمند و ضدخش صفحه است، توزیع شده و قیمت آن هم حدود ۲.۱۰۰.۰۰۰ تومان است. باتری دوم گوشی می‌تواند علاه بر زاپاس به عنوان یک پاور بانک نیز عمل کند.

LG G5 Seminar2

ال‌جی یکی از شرکت‌هایی است که تمام کالاهایش به صورت قانونی عرضه می‌شود و به همین خاطر ما مجبور شدیم به علت تعطیلی نوروز و بسته بودن گمرک، پس از عید اقدام به واردات گوشی‌ها کنیم. سیاست ما این است که گوشی‌هایمان را با ورژن دو سیم ۸۶۰ به بازار عرضه نماییم.

در ادامه تصاویر بیشتری از این سمینار را مشاهده می‌کنید.

LG G5 Seminar1 LG G5 Seminar3 LG G5 Seminar10 LG G5 Seminar12 LG G5 Seminar14

LG G5 Seminar4

LG G5 Seminar15 LG G5 Seminar17 LG G5 Seminar16 LG G5 Seminar13 LG G5 Seminar19

8 در مورد “گوشی ال‌جی جی۵ (G5) به صورت رسمی وارد ایران شد (با اعلام قیمت)”

  1. جناب گلکار به نظر میرسد در عکس آخر در واقعیت مجازی غرق شده اید ؟ خاطره تایتانیک برایم زنده شد ….

  2. از نزدیک ببینیدش عاشقش میشید ، نسبت به بقیه گوشیها باریکتره و ظرافت خاصی تو ساختش بکار رفته .

  3. G5 گوشی خوبی هست، اما خیلی زشت هست و اصلا حس داشتن گوشی لوکس و پرچم دار را به آدم نیمده الان تقریبا با این قیمت گوشی های بهتری می توان خرید مثل Note 5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH