با ال‌جی Versa آشنا شوید: نخستین تلفن هوشمند ماژولار ال‌جی!

بسیاری از کاربران، طرفداران و علاقمندان دنیای تکنولوژی، به تلفن هوشمند G5 به عنوان اولین تلفن هوشمند ماژولار ال‌جی نگاه می‌کنند. ما به عنوان یک رمز به شما می‌گوییم که شرکت ال‌جی قبل از این، تلفن ماژولار ساخته بود. ادامه متن را برای اطلاع یافتن از این موضوع بخوانید. اما ابتدا اجازه بدهید به ویژگی‌های ماژولار G5 بپردازیم. به وسیله G5 Cam Pro شما می‌توانید دوربین این دیوایس را به طرز محسوسی ارتقا دهید. این وسیله، دیوایس شما را تبدیل به یک دوربین DSLR می‌کند که مجهز به دکمه شاتر نیز هست. این قطعه سخت افزاری، دارای باطری ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

قطعه‌ای دیگر با نام LG Hi-Fi Plus نیز وجود دارد که باعث می‌شود قدرت صدای دیوایس بالاتر برود. قطعات دیگری با نام‌های LG 360 Cam، هدست LG Tone Platinum و LG Rolling Bot نیز موجود هستند که متأسفانه، تمامی این قطعات در همه کشورها یافت نمی‌شود. برخی از آنها نیز هنوز عرضه نشده‌اند.

lg-g5

همانطور که گفتیم G5، اولین تلفن ماژولار ال‌جی به حساب نمی‌آید. اگر به اول مارس سال ۲۰۰۹ بازگردیم٬ LG Versa به صورت اختصاصی برای اوپراتور Verizon عرضه شد. این تلفن با قابلیت‌های بسیار، شباهت زیادی به LG Dare داشت. اما چیزی که باعث تفاوت آنها می‌شد، لوازم جانبی آن بود که به صورت ماژولار به آن اضافه می‌شد. یکی از آن موارد، کیبورد فیزیکی QWERTY بود که به صورت جداگانه به فروش می‌رسید. این کیبورد از قسمت پشت دیوایس و بعد از جدا شدن کاور باطری، به LG Versa متصل می‌شد. در قسمت جلویی این کیبورد٬ یک صفحه OLED به ابعاد ۱۲۰ در ۵۶ پیکسل وجود داشت که میزان باطری و قدرت سیگنال را نمایش می‌داد. لوازم جانبی ماژولار دیگری نیز برای این دیوایس تولید شده بود.

بعد از هفت سال٬ شرکت ال‌جی لوازم جانبی ماژولار را ارتقا داد و آنها را به صورت امروزی٬ برای G5 خود عرضه نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH