تیم کوک: آیفون‌های جدید اپل قابلیت‌های شگفت‌انگیزی خواهند داشت

پیشتر به اطلاع شما رساندیم که آمار فروش آیفون کاهش پیدا کرد و این موضوع، شرکت اپل را بر آن داشت تا در این زمینه٬ فکری کرده و راهی برای رهایی از این مشکل پیدا کند. تیم کوک تصمیم گرفت تا قول وجود قابلیت‌های شگفت‌انگیز در آیفون‌های بعدی را بدهد تا از این طریق، بتواند رکورد فروش آیفون را مجددا رو به صعود پیش ببرد.

Tim-Cook

مدیر عامل شرکت اپل با حضور در شبکه CNBC گفت:

ما یک نوآوری جدید و بزرگ در چرخه تولید خود ایجاد کردیم و حاصل آن، تولید آیفون‌های جدیدی است که کاربران این محصول را، مجاب به خرید می‌کند. ما آماده هستیم تا چیزهایی را در اختیار شما بگذاریم که به آنها نیاز دارید، اما از آنها خبر ندارید. مطمئنا شما به گذشته نگاه خواهید کرد و از خود خواهید پرسید که من چگونه تا به حال بدون این گزینه زندگی می‌کردم؟

کوک سعی بر این دارد تا هیجان زیاد خود و مسئولان اپل را نسبت به تغییرات آیفون جدید ابراز نماید. البته تمامی این حرف‌ها، ارزشی ندارند. اگر نگاهی به جیب افراد بیاندازید، همه آنها دارای دیوایس‌های اندرویدی٬ iOS یا حتی ویندوز‌فونی هستند که بدون آنها، نمی‌توانند به زندگی خود ادامه دهند. تلفن‌های هوشمند، جزئی از زندگی روزانه اکثر مردم شده‌اند.

پس تیم کوک با گفتن این حرف‌ها، قصد رساندن چه مطلبی را دارد؟ طبق شایعات، آیفون نسل بعد دارای دوربین دوگانه و اسپیکرهای استریو خواهد بود. اما این دو گزینه، مطمئنا نمی‌تواند چیزی باشد که مردم بدون آن نتوانند به زندگی ادامه دهند. (به خصوص هنگامی که این دو ویژگی، در برخی تلفن‌های هوشمند فعلی موجود است.) همچنین شایعاتی پیرامون شارژ بی‌سیم از راه دور آیفون نسل بعدی نیز به گوش می‌رسد که این موضوع، می‌تواند تا حدودی به حرف‌ها و قول‌های تیم کوک نزدیک باشد.

پس باید تا کنفرانس رونمایی از آیفون نسل بعد، منتظر باشیم و ببینیم که شرکت اپل برای طرفداران خود و دنیای تکنولوژی، چه چیزی را در چنته دارد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH