نقشه گوگل افراد را در المپیک 2016 راهنمایی می‌کند

Rio_Olympics_2016_Google_Maps_3شاید شما هم از افرادی باشید که بی‌صبرانه منتظر شروع‌شدن المپیک 2016 در ریودوژانیروی برزیل  هستند. ورزشکاران، مربیان، طرفداران، روزنامه‌نگاران و دیگر گروه‌ها به ریودوژانیرو خواهند آمد تا سهمی از المپیک داشته باشند. چیزی که واضح است این است که بسیاری از این افراد، بومی نیستند و هیچ سرنخی از اینکه به کجا می‌روند و یا از کجا می‌آیند، ندارند. حالا گوگل در وبلاگ نقشه گوگل اعلام کرده است که برای حل این مشکل راه‌حلی دارد.

در المپیک 2016، کاربران نقشه گوگل نه تنها قادر خواهند بود که نقشه‌های بیرون سالن‌ها را بینند، بلکه می‌توانند نقشه داخل سالن شامل پله‌ها، ورودی صندلی‌ها، خروجی‌ها و حتی دستشویی‌ها را نیز ببینند. برای اینکه این معامله بهتر هم شود، نقشه بیرون سالن‌ها نیز بهبود می‌یابد تا افراد بتوانند ورودی‌ها و جای پارک‌ها را نیز پیدا کنند.

برای اینکه نقشه داخل سالن را ببینید، باید جایی را پیدا کنید که این قابلیت را دارد، زوم کنید و یک نقطه را کلیک کنید یا لمس کنید. حال یک نقشه که کف سالن را نشان می‌دهد، همراه با تمام نقاط مهم نشان داده می‌شود. حتی اگر سالن چند طبقه هم باشد، می‌توانید در پایین صفحه، طبقات مختلف را برای نشان دادن انتخاب کنید. نقشه‌های داخل سالن اکنون برای تمام سالن‌ها (بالغ بر 278 میلیون متر مربع) مهیاست. این المپیک شاید اولین المپیکی باشد که در زمانی که تمام افراد به هم متصل هستند، برگزار می‌شود. گوگل خود را برای آن آماده کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH