تصاویر و مشخصات سونی اکسپریا C6 لو رفت

The-Sony-Xperia-C6-Ultra-leaked-renders1

سال گذشته به دلیل پردازنده اسنپدراگون 810، گوشی‌های اکسپریا سونی سال خوبی نداشتند. اسنپدراگون 810 مشکلداغ شدن داشت و بسیاری از فروشندگان هنگام فروش اکسپریا Z4 به خریداران هشدار می‌دادند در حال خرید گوشی با یک عیب بزرگ هستند. اما سونی به کار خود ادامه می‌دهد و اخیرا صحبت‌ها از گوشی اکسپریا C6 به میان آمده است. حال اطلاعاتی از گوشی که اکسپریا C6 اولترا نامیده می‌شود، به بیرون درز کرده است.

اکسپریا C5 اولترا در آگوست سال گذشته معرفی شد، اما بر خلاف دیگر سازندگان گوشی، پیش‌بینی چرخه‌های معرفی گوشی سونی کمی دشوار است. اما احتمال آن می‌رود که معرفی اکسپریا C6 و نسخه اولترا آن، در آینده نزدیک اتفاق بیفتد. این رده از گوشی‌ها به داشتن دوربین سلفی قدرتمند مشهور هستند، اکسپریا C6 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مشخصاتی که منتشر شده است، نشان می‌دهد که این گوشی در رده گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرد. نمایشگر 6 اینچی و چیپست هشت هسته‌ای MT6755 مدیاتک، گرافیک Mali-T860، دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی از مشخصات این گوشی هستند. 

جدا از دوربین 20 مگاپیکسلی، این گوشی مجهز به دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی است. ما نسلی هستیم که به سلفی عادت کرده‌ایم و سونی با این گوشی می‌خواهد که تمام کک و مک و عیب‌های صورت ما برای همیشه ثبت شود!

اینکه آیا اکسپریا C6 و اکسپریا C6 اولترا یکی هستند یا نه، مشخص نیست، چون هنوز اسم این گوشی با این مشخصات انتخاب نشده است.

The-Sony-Xperia-C6-Ultra-leaked-renders2

The-Sony-Xperia-C6-Ultra-leaked-renders3

The-Sony-Xperia-C6-Ultra-leaked-renders4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH