بررسی اپلیکیشن رسمی برنامه نود

در دنیای امروز، فوتبال یکی از تاثیرگذارترین ورزش‌ها در بین مردم است که پیر و جوان و زن و مرد هم نمی‌شناسد، شاید بتوان گفت پرطرفدارترین رویداد ورزشی جهان هم جام جهانی فوتبال است، مردم کشور ما هم از این قاعده مستثنی نیستند و یکی از مهم‌ترین و پر بیننده‌ترین برنامه‌‌های تلویزیون کشورمان پخش مسابقات فوتبال است. اما ما ایرانی‌ها هرگاه نام فوتبال را می‌شنویم ناخودآگاه نام برنامه “نود” هم در ذهن‌مان نقش می‌بندد؛ یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ایران که اجرای آن را عادل فردوسی پور، از کارشناسان فوتبال، بر عهده دارد و برای مدت‌ها عنوان پر بیننده‌ترین برنامه تلویزیونی را به خود اختصاص داده است. همه ما برنامه نود و مجری توانمند آن را می‌شناسیم و بیش از این نیاز به توضیح نیست، اما به تازگی اپلیکیشن رسمی برنامه نود منتشر شده که قصد داریم در آی‌تی‌رسان به بررسی آن بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

شما می‌توانید نسخه اندروید این اپلیکیشن را از کافه بازار و از طریق لینکی که در پایان مطلب قرار گرفته دانلود نموده و در گجت خود نصب نمایید. پس از نصب برنامه و ورود به آن از شما خواسته می‌شود تا مشخصاتی شامل نام، نام خانوادگی، شماره همراه، ایمیل و جنسیت خود را وارد نمایید که البته وارد نمودن ایمیل ضروری نیست.

Capture+_2016-05-05-16-08-50

پس از تکمیل کردن این اطلاعات گزینه دریافت کد را انتخاب کنید و منتظر ارسال کد فعال‌سازی از سوی سامانه ۲۰۰۰۹۰ بمانید. پس از وارد کردن کد به صفحه اصلی اپ نود وارد خواهید شد که در بخش بالایی عکس‌های از برنامه، در وسط صفحه میزان شرکت شما در برنامه و رتبه شما، همچنین روز شمار قسمت جدید برنامه به همراه ساعت و دقیقه نمایش داده می‌شود و در پایین صفحه هم عکس و خبری از دنیای فوتبال است که با انتخاب آن به سایت رسمی نود و متن کامل خبر هدایت می‌شوید.

Capture+_2016-05-05-16-09-27 Capture+_2016-05-05-16-10-44

در صفحه اصلی برنامه و در بخش بالایی لوگو نود را مشاهده می‌کنید که با انتخاب آن تعداد نظراتی که داده‌اید یا پیام‌های جدید شما به نمایش در می‌آیند. در منوی سمت راست هم بخش‌های خانه، پروفایل کاربری، پیام‌ها، نظرسنجی و نتایج برنامه گذشته را مشاهده می‌کنید.

همچنین شما می‌توانید تا تعداد دفعاتی که تا به‌حال در نظرسنجی برنامه نود شرکت کرده‌اید، در این بخش مشاهده نمایید و از آمار حضور خود و یا خطی که دارید، باخبر شوید.

C360_2016-05-05-19-28-47-525 Capture+_2016-05-05-16-10-22

Capture+_2016-05-05-16-11-06 Capture+_2016-05-05-16-11-14 Capture+_2016-05-05-16-10-16

رابط کاربری این برنامه بسیار ساده و کاربردی طراحی شده و از کارکردن با آن دچار سردرگمی نمی‌شوید، از طرفی با نصب این برنامه می‌توانید به راحتی در نظرسنجی شرکت کرده و از تعداد دفعات شرکت خود در برنامه و رتبه خود در مسابقه هم آگاه شوید، تنها کمبودی که در این اپلیکیشن حس کردیم نبود گالری عکس و ویدیو از قسمت‌های برنامه و مصاحبه‌های عادل فردوسی‌پور با میهمانان و بحث‌های تلفنی جنجال برانگیزش بود که امیدواریم در به‌روزرسانی‌های بعدی تیم توسعه دهنده این قابلیت‌ها را هم به اپ رسمی نود اضافه کند.

چه معایبی دارد؟

احتمال زیادی دارد که شما برنامه را بگیرید اما پیام فعال‌سازی آن ارسال نشود. به‌خصوص اگر در هنگام تماشای برنامه نود باشید و کاربران زیادی مشغول پاسخ‌گویی به سوال مسابقه از این طریق که سبب می‌شود ترافیک ایجاد شده، کار شما را برای دریافت پیامک فعال‌سازی دشوار کند. همچنین رابط کاربری بسیار ساده بوده و امکانات خاص و چندانی ندارد. در واقع به جز همین نظرسنجی و مرور برخی از اخبار برنامه، امکان خاصی در اختیار کاربر نیست.

bazar-logo

11 در مورد “بررسی اپلیکیشن رسمی برنامه نود”

  1. من وحید نوری هستم تا قبل اینن هفته 690 امتیاز داشتم خیلی نزدیک به نفرات اولی ولی این هفته قسمت پیشبینیه مسابقات اصلا واسم بالا نیومد نتونسم نطر بدم هیچ امتیازی نگرفتم هم خیلی عقب موندم هم هنوز همونطوره چیکار باید کنم یعنی دیگه نمیتونم پیش بینی کنم

  2. من خارج از کشور هستم از کشور دانمارک متاسفانه سه هفته هستش که برنامه پیشبینی کار نمیکنه نتایج رو که میدم ثبت نمیکنه میگه یه مشکلی پیش اومده خواهش میکنم هر چه سریعتر اپدیت کنید برنامه رو یا مشکلو برطرف کنید جواب بدین لطفا

  3. یاسر محمدیان

    سلام بر خود برنامه نود و کلیه کارکنان زحمتکش آن برنامه و کلیه هموطنان نود ایران بزرگ . بنده الان دو روزه که نمیتوانم برنامه نود را رویت کنم و مکررات زیاد برنامه ، اعلام بروز مشکل میکند. لذا از کلیه عزیزان برنامه نود خواستار حل مشکل اینجانب می باشم. سپاس

  4. سید محمد فتاحی

    سلام من گوشیمو فلش کردم اپلیکیشن نود رو دوباره نصب کردم ولی برای اجرا کردن فقط اسم و فامیل و سن میخواد .بعد از ارسال هم فقط دایه سبز میچرخه .چند روزه که نتونستم اجرا کنم .۳ تا بازی رو این هفته از دست دادم

  5. سینا داودی

    برای من اصلا شماره تلفن نمی خواد و فقط نام و نام خانوادگی و سن رو می خواد.بعد هم که روی ارسال کلیک میکنم یه دایره ی سبز می چرخه و دیگه هیچی میاره.این مشکل رو سریعا رفع کنید لطفا.گوشی ام هم گلکسی A5 با انروید ۶ هست.

  6. محمدامین قائدی زاده

    سلام من این هفته ۶۳ امتیاز کسب کردم قبل از بازی های این هفته ۱۶۱ بودم الان باید ۲۲۴ امتیاز داشته باشم درحالی که ۲۱۴ امتیاز دارم. امتیاز بازی سپاهان با گسترش فولاد رو با امتیاز کل جمع نکردین و مطمئنم خودتونم حواستون نیست لطفا چک کنید خودتون متوجه میشید امیدوارم حق کسی پایمال نشه متشکرم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH