کشف راهی جدید برای شناسایی دیوایس‌ها توسط دیزنی

محققان در موسسه دیزنی به تازگی روشی را کشف کرده‌اند که به وسیله آن، می‌توان به راحتی دیوایس‌ها را شناسایی کرد. در واقع این روش به قدری دقیق و موشکافانه است که می‌تواند تفاوت میان دو دیوایس با نوع‌های مختلف را نیز تشخیص دهد. این سیستم با نام EM-ID شناسایی شده و توسط امواج الکترومغناطیس که از تمامی دستگاه‌ها ساطع می‌گردد٬ کار خود را انجام می‌دهد و از این طریق، اقدام به شناسایی تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و گجت‌های الکترونیکی دیگر می‌کند.

محققان دیزنی اعلام کرده‌اند که این روش٬ در ۹۵ درصد مواقع درست عمل می‌کند. برخی دیوایس‌ها به راحتی شناسایی شده و برخی دیگر، مدت زمان بیشتری برای شناسایی نیاز دارند. دیزنی با استفاده از الگوریتم خاصی٬ می‌تواند دیوایس‌های جدید را بر حسب Em-ID آنها شناسایی کرده و تشخیص دهد که آیا نیاز به توسعه این روش برای شناخت آن هست یا خیر.

Jessica Hodgis معاون ارشد بخش تحقیقات دیزنی در این باره می‌گوید:

محققان ما نه تنها توانسته‌اند این پدیده را کشف کنند، بلکه آنها روشی را ابداع کرده‌اند که توسط آن، می‌توان دیوایس‌های جدید را به محض بیرون آوردن از جعبه، شناسایی کرد.

شایان ذکر است که در این روش، دیوایس‌ها حتما باید روشن شوند تا از طریق امواج الکترومغناطیسی ساطع شده از آنها، شناسایی شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH