بوگاتی Chronos؛ گوشی هوشمندی که رقیب پرچم‌داران امروزی خواهد بود!

با وجود این که سازندگان خودروهای لوکس معمولا بر روی کار اصلی خود تمرکز دارند و به دنبال دخالت در سایر کسب و کارها نیستند، اما تعداد کمی از این خودرو سازان سعی کرده‌اند در بازار پر رونق گوشی‌های هوشمند هم بخت خود را بیازمایند. ممکن است عجیب به نظر برسد که از یک خودروساز انتظار تولید گوشی‌های هوشمند را داشته باشیم و در واقعیت هم همین طور است، مردم توجه بسیاری به این نوع گوشی‌های لوکس و با طراحی منحصر به فرد که ساخته شده‌اند تا لوگو خودروساز را برای تبلیغ بر روی بدنه خود جای دهند، نشان نمی‌دهند.

این بار بوگاتی، شرکت فرانسوی سازنده خودروهای لوکس که در چند ماه اخیر با معرفی سوپر اسپرت جدید خود، شیرون، در صدر خبرها قرار گرفته به دنبال طراحی و تولید یک گوشی هوشمند است.

چند روز قبل خبری از همکاری لندرور با یک شرکت بریتانیایی فعال در حوزه فناوری به نام Bullitt Group برای تولید یک اسمارت فون منتشر شد، این گوشی طراحی خاص خود را خواهد داشت و مناسب ماجراجویانی است که عاشق ورزش‌هایی مانند دوچرخه سواری، کوه نوردی و … هستند. این گوشی همچنین با لوگو لندرور و تعدادی اپلیکیشن اختصاصی عرضه می‌شود که به کاربران اجازه ارتباط با لندرور و آگاهی از محصولات جدید این خودرو ساز را می‌دهد. در حالی که حتی لندرور هم دست به چنین اقدامی زده است، تولید گوشی بوگاتی برای جذب مشتریان بیشتر دور از ذهن نیست.

به تازگی وبلاگی با عنوان “Designed by Hege” کانسپتی از یک گوشی هوشمند را منتشر کرده که طراحی و لوگو به کار رفته در آن نشان از تعلق این گوشی به بوگاتی دارد. این تلفن بوگاتی Chronos نام گرفته است. این بلاگر در بخش دیگری به تمجید بوگاتی پرداخته و عنوان کرده که اگر شرکتی مانند بوگاتی که به طراحی، زیبایی، قدرت و سرعت معروف است، وارد دنیای اسمارت فون‌ها هم بشود، مجموعه‌اش تکمیل می‌شود. در این کانسپت علاوه بر طراحی و ظاهر گوشی، ویژگی‌ها و مشخصات آن هم ذکر شده است.

بر اساس اطلاعاتی که این طرح در اختیار ما گذاشته، بوگاتی Chronos مجهز به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی از نوع LCD است که مشابه صفحه نمایش آیفون ۶s پلاس است اما رزولوشن آن Quad HD است. دوربین‌هایی که برای این گوشی لوکس در نظر گرفته شده دارای لنزهای ۲۳ و ۱۶ مگاپیکسلی هستند، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت است و می‌توان با استفاده از میکرو SD به آن ۲۵۶ گیگابایت دیگر اضافه نمود، رم ۴ گیگابایتی و باتری ۴۰۲۰ میلی آمپری هم از دیگر مشخصاتی است که این گوشی را در رده پرچم‌داران مطرح حال حاضر قرار می‌دهد.

در ظاهر این گوشی از رنگ‌های مختلفی استفاده شده که شامل سفید و سیاه در جلوی گوشی و رنگ‌های خاکستری، قهوه‌ای روشن، سفید و سیاه در قاب پشتی است. هیچ کلیدی در جلوی گوشی قرار ندارد اما در پشت گوشی یک کلید با لوگو بوگاتی و سنسور تشخیص اثر انگشت قرار گرفته که بین دو کلید تنظیم صدا و در زیر دوربین اصلی جای خوش کرده است، درست مشابه با آن چه در پرچم‌داران گذشته ال‌جی شاهد بودیم. در کنار این کلیدها یک فلاش LED و ۴ بلندگوی استریو کوچک هم قرار گرفته که طراحی ساده و زیبایی به گوشی بخشیده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH