تصویر لو رفته از موتورولا موتو X4 را ببینید

اگر منتظر عرضه رسمی چهارمین نسل از اسمارت فون فوق‌العاده موتورولا یعنی Moto X هستید، خب باید آرام آرام آماده شوید. امسال سالی است که قطعا موتورولا نسل چهارم موتو ایکس را روانه بازارهای جهانی می‌کند. اوایل ماه دسامبر بود که اولین تصاویر از نسل جدید موتو ایکس در رسانه‌ها منتشر شد. در آن زمان این دستگاه تازه در حال تست بوده و هنوز ظاهر نهایی آن تکمیل نشده بود و اکثر رسانه به این موضوع اشاره کرده بودند که ظاهر نهایی دستگاه احتمالا متفاوت‌تر از عکس منتشر شده است.

وقتی که صحبت از تفاوت می‌شود، شاید تغییر در ظاهر بیرونی دوربین یکی از مهم‌ترین آن‌ها باشد، مثل بهره‌گیری از یک ظاهر دایره‌ای بزرگ که ممکن است خشم خیلی از هواداران موتورولا را برانگیزد! اما اگر دوست دارید مطمئن شوید، باید بگوییم که ایوان بلاس روز جمعه با انتشار این عکس از موتو ایکس ۴ تقریبا به طور رسمی اشاره می‌کند که این محصول جدید با همین ظاهر روانه بازار خواهد شد.

این تصویر در واقع یک کپی از همان تصویری است که ۵ ماه پیش توسط ایوان منتشر شد، زمانی که خیلی‌ها فکر می‌کردند این طراحی فقط یک شوخی است؛ اما بلاس این بار می‌گوید که این تصویر ۱۰۰ درصد واقعی است. موتورولا قصد دارد تا در روز ۱۷ مه از دو محصول دیگر خود یعنی Moto G4 و Moto G4 Plus در هند و مکزیک رونمایی کند. شاید در این مراسم بتوانیم اطلاعات بیشتری در مورد نسل جدید موتو ایکس به دست آوریم!

x4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH