شرکت حامی در حوزه سرویس و گارانتی شروع به کار کرد

صبح امروز و در سمیناری خبری که با حضور مدیران شرکت حامی و اصحاب رسانه برگزار شد، این شرکت حضور خودش را به صورت رسمی در بازار ایران اعلام کرد. رامین سلطانی، مدیر عامل حامی، سخنرانی خودش را این چنین آغاز کرد: در ابتدا خشنودی خودم را برای معرفی حامی به عنوان اولین شرکت کاملا مستقل سرویس خدمات در ایران ابراز کنم. این گونه از شرکت‌ها در دنیا به صورت گسترده وجود دارند اما در ایران این مفهوم با این کانسپت تا به حال اتفاق نیفتاده است. خوشحالم که این مطلب را با جزئیات بیشتر خدمت شما اعلام کنم.

وی سپس ادامه داد: یکی از علت‌ها و شاید پررنگ‌ترین دلایل در سرویس ضعیف که بتوانم نام ببرم، عدم وجود ارتباط بین کمپانی‌های فعال در ایران و آن طرف آب‌هاست. این عدم ارتباط به دلیل ضعف موجود باعث می‌شود که برخی از امکانات یا استانداردها وارد کشور ما نشده و یا ضعیف‌تر باشند.

حال پس از رفع تحریم‌ها و با توجه به تغییر فضای سیاسی، اقتصادی و تجاری کشورمان که همگی امیدواریم تا اتفاقات بهتری در آینده نزدیک بیفتد، می‌خواهیم خودمان را بیشتر آماده کنیم تا با بازتر شدن و رفع مشکلات، فرآیند فعالیت حامی سریع‌تر و کامل‌تر بشود. اظلاعات زیادی توسط کمپانی‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند در اختیار ما قرار می‌گیرد.

ramin soltani

شرکت حامی، یک شرکت کاملا مستقل در زمینه سرویس و خدمات بوده و در حال طی کردن فرآیند فیبا است. اولین شرکت در زمینه موبایل و آی‌تی است که با سرمایه خارجی کار می‌کند. بسیاری از شرکت‌ها به این مساله نگاه هزینه آفرین دارند ولی تاثیرت آن برای تولید کنندگان یک اثر بسیار قوی با تاثیر مارکتینگ و تبلیغاتی بالاست. اصولا هویت کالایی که توسط تولید کننده عرضه می‌شود با کمک سرویس و خدمات تایید می‌شود و به مشتری این اطمینان داده می‌شود که همیشه این اعتماد با وی است که در فرآیندهای دیگر استفاده و مصرف با شماست.

لذا سرمایه گذار خارجی به عنوان اولین گام در زمینه آی‌تی و موبایل با حامی فعالیت می‌کند. وقتی صحبت از سرمایه گذار خارجی می‌کنم این شخص حقوقی صرفا آورنده نقدینگی نیست، این گروه تخصص بسیار طولانی در سطح بین المملی دارد، دانش و تخصص کافی به همراه فعالیت‌های بسیار قوی! به زودی این گروه سرمایه‌گذار هم معرفی خواهد شد و در جلسه دیگری حضور داشته و مطالب بسیار دیگری را خدمت شما عرض خواهند کرد.

یکی از نکاتی که حامی را متفاوت از سرویس‌های دیگر رایج می‌کند، این است که سرمایه‌گذار خارجی با تجربیات بالایی که خودش دارد، ‌وارد بازار می‌شود و تنها بر روی آن چیزی که در داخل ایران است، متکی نخواهد بود.

در حوزه آی‌تی و موبایل برای آنکه خود شرکت‌ها پا پیش گذاشته‌اند، این قضیه بولدتر شده است. این درست نقطه‌ای است که ما احساس می‌کنیم گپ‌هایی بین استانداردهای ایران و بین المللی وجود دارد و حامی می‌خواهد در آن پای بگذارد.

وقتی صحبت از حقوق مصرف کننده می‌کنیم، گاهی انقدر در این حوزه غرق می‌شویم که فراموش می‌کنیم حقوق تولید کننده هم بایستی در نظر گرفته شود. ما از دانش بین المللی سرمایه گذار خودمان در کنار دانش کافی تولیدکنندگانی که در کنار ما هستند، استفاده می‌کنیم و این یک اصل بنیادی است که در حامی نقش داشته است.

hami seminar

حامی چند مزیت دارد، یکی حوزه استقلال آن از هرگونه فروش و توزیع قطعات،‌ دستگاه و … است. یعنی حامی به هیچ عنوان به صورت مستقیم و غیر مستقیم درگیر حوزه فروش و توزیع نیست و نخواهد شد. دیگری این است که حامی با پشتوانه سرمایه گذار خارجی که شامل نقدینگی و دانش و تخصص در زمینه سرویس و گارانتی می‌شود، فعالیت می‌کند. نکته دیگر شبکه‌ای است که حامی می‌خواهد ایجاد کند تا حد امکان به مشتری یا مصرف کننده در فضای مجازی و حقیقی نزدیک شود. تلاش حامی این است که دسترسی سهولت به مراکز خدمات را امکان پذیر کند. نکته دیگر، ارتباط نزدیکی است که حامی با تولید کنندگان دارد. اولین شرکت ایسوس موبایل است که به صورت انحصاری در اختیار حامی است و ما تنها ارایه دهنده سرویس خدمات آن در ایران هستیم و برند دوم هواوی که محصولات آن تنها و صرفا توسط حامی در ایران ارایه می‌شود.

شبکه حامی برای ارایه سرویس و خدمات به سرعت در حال گسترش است، در تهران دارای ۳ مرکز است که ۲ تا فعال و دیگری در حال آماده شدن است. دفتر مرکزی، مگامال و دفتر بازار موبایل که این آخری در حال دکوراسیون است. در اصفهان، مشهد و تبریز نیز دارای مرکز خدمات هستیم و تعداد زیادی دیگری در مراکز استان‌ها نیز در حال راه اندازی هستند. ما گروه‌هایی تشکیل دادیم که نظارت کامل به رفتار و برخورد همکاران می‌کنند که البته این همکاران از درجه بالایی از اعتبار و احترام برخوردار هستند چون افراد بسیار شایسته‌ای را انتخاب کردیم. سیاست ما در حامی برخورد سازنده است و این فرهنگ حامی است.

در آخر هم به تمام تولید کنندگان بین المللی اعلام آمادگی می‌کنم، چه آن‌هایی که در بازار ایران حضور دارند و چه آن‌هایی که نیستند، حامی آماده است تا بهترین شرایط را برای آن‌ها و مصرف کنندگان‌شان برقرار کند و با تمام قوا در بخش خدمات و سرویس در خدمت آن‌ها هستیم.

6 در مورد “شرکت حامی در حوزه سرویس و گارانتی شروع به کار کرد”

  1. شرکت گارانتی حامی رسما داره کلاهبرداری میکنه
    به هیچ عنوان خدمات و پشتیبانی نداره و به بهانه های واهی از زیر کار در میرن.
    بای بساطش برچیده بشه

  2. سعید رکوعی

    سلام. اینکه هر مغازه،حرفه،شرکت،و …. رغبای خوب و بد دااشته باشه امری ست طبیعی و اجتناب ناپذیر، ولی من گوشیم هک شده و ویروسی و با توجه با اوضاع شخصیم ، پسفردا یا فردا گوشیمو قصد دارم فقط و فقط ببرم نمایندگی هوااوی ، ضمانت هم نداره،تاریخش تمام شده، من به تنها چیزی که در حامی جستجو و پیگیری کردم و به آن ایمان دارم ،، اطلاعات و دانش متخصصان و کارشناسان شکرکت حامی میباشد ، من حاضر نیستم گوشی موبایلم را که تمام اطلاعات شخصی زندگی م داخل ش هست را به تعمیرکاران کوچه بازاری بسپارم، با اینکه نه آدرسش و نه کارشناسانس را میشناسم ولی به انها ایمان دارم ،، در هر کاری قدم اول که پای تو نلرزه ،ایمان است، و من با اینکه در روستای گوگد و شهرستان گلپایگان زندگی مبکنم ،ولی فقط به امید رفتن پیش شرکت حامی اصفهان تا الان (حدود 40 روز ) این ویروس یا هکر بد را تحملش کردم، اشخاصی که هکر افتاده باشه به جون شون ، خوب حرف من را درک میکنند که چه عذابی دارم میکشم . .یا حق.

  3. خدمات بی کیفیت حامی
    ال سی دی لپ تاپم مشکل داشت.
    اول لپ تاپم دست حامی اصفهان بود که مشکلش بدتر شد. بعدش دادم حامی تهران و بعد عوض کردن ویندوز و حذف لینوکس گفتن مشکل برطرف شده و منم اومدم اصفهان و بعد دو روز مشکل برگشته. دوباره فردا صبح باید برم تهران برای تعمیر مجدد.
    دو هفته است بین تهران و اصفهان در حرکتم و پروژه درسی ام هم روی هواست!!!

  4. من الان 42 روزه گوشیمو دادم برای تعمیر تو مشهد احمداباد هنوزم میگن قطعه اش نیومده این چه قطعه ایه از امریکا میخاستن بیارن تاحالا رسیده بود. هربارم زنگ میزنی منشیش میخاد بخورتت وحشی

  5. درود.
    متاسفانه مجموعه حامی هم دروغگوی بزرگیست که به بقیه گارانتی های بی اعتبار این سرزمین اضافه شده. بیش از 50 روز از تحویل مانیتورم به این مجموعه می گذرد حدود 30 یا 40 مرتبه تماس گرفتم و همواره با حرفهای بی اساس، دروغ و توهین به شعورم روبرو شدم و متاسفانه هیچ مرجعی هم در این سرزمین برای پیگیری و پاسخگویی و شکایت وجود ندارد.
    امیدورام با خواندن این کامنت، به هیچ عنوان زیر بار پرداخت هزینه اضافی برای گارانتی تجهیزاتتون توسط این شرکت بی اعتبار نروید.

  6. یه دروغگو و دزد بزرگ !
    اولش که اصن زیربار نمیرفتن … بعدشم دو هفته گوشیم برای تعمیر موند بعد گفتن نمیتونیم تعمیر کنیم که قرار شد تعویض بشه و الانم یه هفتست که رفته برای تعویض و تماس میگیرم میگن حالا ۳-۴ روز دیگه زنگ بزن ببینیم چی میشه !
    در طول این سه هفته هم هر روز زنگ زدم و فقط دو جواب میشنیدم “نمیدونیم” و “معلوم نیست” …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH