نسخه ۲۰۱۶ تبلت سامسونگ گلکسی Tab A 10.1 معرفی شد

پیش از این اطلاعات زیادی در مورد نسخه ۲۰۱۶ تبلت گلکسی تب A 10.1 سامسونگ منتشر شده بود و حتی چند وقت پیش اطلاعاتی از این محصول در وب‌سایت رسمی سامسونگ نیز در معرض دید عموم قرار گرفت. حالا این مدل به صورت رسمی معرفی شده است.

تا آنجایی که از ظاهر و طراحی این تبلت مشخص است، هیچ گونه تغییر واضحی در محل اسپیکرهای این تبلت صورت نگرفته است. این کمپانی کره‌ای تصمیم گرفته است تا از اسپیکرهای استریو بر روی این محصول استفاده کند. پس با توجه به اینکه محل قرارگیری اسپیکرها در قسمت زیرین است، هنگام قرار گیری این گجت بر روی یک سطح تخت، صدا گرفته نشده و با وضوح کامل پخش خواهد شد. البته در صورت قرارگیری عمودی این مشکل حتما پیش خواهد آمد!

galaxy-taba-black

این مدل با یک نمایشگر فول اچ‌دی با سایز ۱۰.۱ اینچ وارد بازار شود. پردازنده ۸ هسته‌ای اگزینوس ۷۸۸۰ با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز انتخاب سامسونگ برای این تبلت بوده است. در حوزه دوربین، تب A یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت خود دارد و از یک نمونه ۲ مگاپیکسلی هم در قسمت جلویی خود استفاده کرده است. از دیگر قسمت‌های سخت افزاری این تبلت می‌توان به ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، ۲ گیگابایت رم، اندروید ۶.۱ و یک باتری ۷۳۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.

galaxy-taba-rear

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH