در سال ۲۰۱۷ منتظر پنج پرچم‌دار از سامسونگ باشید؛ گلکسی X در راه است!

همچون دنیای فناوری، طرفداران سامسونگ هم فعلا به فکر پرچم‌دار دیگر این کمپانی برای امسال یا همان گلکسی نوت ۶ هستند و به جز یکی دو کانسپت، هنوز هیچ خبری از پرچم‌دار (پرچم‌داران) سال آینده سامسونگ نیست. گلکسی نوت ۶ در  آینده نزدیک معرفی خواهد شد و پس از آن اگر همه چیز مطابق با سنت همیشگی سامسونگ پیش برود، باید مدت زیادی را منتظر بمانیم تا کره‌ای‌ها نماینده سال ۲۰۱۷ خود را در اوایل اسفند و در کنگره جهانی موبایل معرفی کنند.

اما به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد ۵ گوشی جدید از سری گلکسی را به عنوان پرچم‌داران ۲۰۱۷ خود به بازار عرضه نماید. این پنج دستگاه شامل گلکسی S8، گلکسی S8 Edge، گلکسی نوت ۷، گلکسی نوت ۷ Edge و گلکسی X است!

چهار گوشی اولی که نام بردیم همگی از صفحه سوپر AMOLED با چینش RGB و رزولوشن ۲.۵K بهره می‌برند. اما گلکسی X که در واقع همان گوشی تا شونده موعود است، از صفحه نمایشی با رزولوشن ۴K و چینش پیکسلی Diamond PenTile بهره می‌برد. در سال گذشته خبرهایی منتشر شد که سامسونگ در حال کار بر روی پروژه‌ای با نام Valley است (پروژه‌ای برای تولید یک گوشی تا شونده) حال خبرهای جدیدی که از کره جنوبی به گوش می‌رسد ما را به دیدن این گوشی عجیب در سال ۲۰۱۷ امیدوار کرده است.

گفته می‌شود این دستگاه به راحتی از وسط تا شده و مانند یک کیف پول در جیب جای می‌گیرد که حمل آن را بسیار آسان‌تر می‌کند. سامسونگ تا به حال پتنت‌های بسیاری را در ارتباط با گوشی‌های تا شونده و فناوری‌های مرتبط با آن به ثبت رسانده است، بنابراین دیدن این نوع تلفن‌ها در آینده نزدیک بعید به نظر نمی‌رسد.

7 در مورد “در سال ۲۰۱۷ منتظر پنج پرچم‌دار از سامسونگ باشید؛ گلکسی X در راه است!”

  1. یه بار یه جایی دیدم که نوشته بود که یکی از کارمندان شرکت اپل ایرانیه
    راسته واقعا؟
    نوشته بود که شخص مهمی هم هست

  2. امیدوارم روزی برسه که ایران توی تکنولوژی های این چنینی حرفی برای گفتن داشته باشه و محصولاتی بسازه که با برند های خارجی رقابت کنه نه اینکه حرف برای گفتن نداشته باشه…

  3. هیچکس حتی فکرش هم نمیکرد روزی برسه که گوشی ها به این حد از پیشرفت برسن چه برسه به خم شدن و تا شدن یک گوشی….
    با این وجود باید در آینده منتظر تردد سفینه تو خیابونها باشیم…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH