تغییرات جدید برای توییتر در راه است؛ ‌عکس‌ها و لینک‌ها به‌عنوان کارکتر شناخته نمی‌شوند

توییتر در آستانه تغییر بزرگی است و این تغییر به کاربران در نوشتن توییت‌های طولانی‌تر کمک می‌کند. این کمپانی می‌خواهد که لینک‌ها و عکس‌ها را در ۱۴۰ کلمه توییت حساب نکند. شخصی که این اطلاعات را فاش ساخته است، گفته که ممکن است این تغییرات در ۲ هفته آینده اتفاق بیفتد. لینک‌ها ‌حتی پس از کوتاه‌کردن، ۲۳ کاراکتر طول دارند.

این یک قدم در راه انعطاف‌پذیری بیشتر برای کاربران است. جک درسی، مدیر ارشد اجرایی توییتر در ماه ژانویه گفته بود که به فکر نشان‌دادن متن‌های بیشتر در توییت‌ها است. محدودیت ۱۴۰ کارکتری به این دلیل وضع شد که فرستادن این پیام‌ها در گوشی‌ها آسان باشد. در سال ۲۰۰۶ که توییتر راه‌اندازی شد، اسمارت فون‌ها هنوز رواج نداشتند.

این شرکت قبلا گفته بود که ممکن است میزان کاراکترهای مجاز را به ۱۰۰۰۰ افزایش دهد. این تصمیم ماهیت توییت‌ها را که مختصر و سریع بودند تغییر می‌داد و تمایز آن با دیگر سرویس‌ها را از بین می‌برد. مدیران این شرکت در چند ماه گذشته تاکید کرده‌اند که می‌خواهند توییتر مکانی برای پخش وقایع به صورت زنده باشد. این حرکت، باعث می‌شود که کاربران تشویق شوند عکس‌های بیشتری را به اشتراک بگذارند.

یکی دیگر از اولویت‌های توییتر،‌ ویدئو است. اوایل امسال، این شرکت با لیگ ملی فوتبال قرار داد بست تا به ازای ۱۰ میلیون دلار، ۱۰ بازی را پخش کند. توییتر در حال بستن قراردادهایی برای محتوای سیاسی، سرگرمی و ورزشی نیز هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH