تبلت دیاموند رونمایی شد!

DIAMOND-TABLET

شرکت رایا سیستم اکباتان روز پنج‌شنبه 17 اسفند ماه سال جاری طی مراسمی برای اولین بار از تبلت دیاموند در ایران رونمایی کرد. این شرکت که به‌طور گسترده‌ای در زمینه عرضه و پشتیبانی مینی‌پی‌سی‌ها در بازار داخل فعالیت می‌کند، از این به بعد تبلت‌های سری دیاموند را نیز به سبد محصولات خود اضافه کرده است.
تبلت دیاموند ارایه شده یک مدل 7 اینچی است که علاوه بر مشخصات استاندارد این گروه از محصولات، از شبکه‌های 3G نیز پشتیبانی می‌کند و به کاربر امکان می‌دهد از سرویس‌های دیتای موبایل برای اتصال به اینترنت و انجام فعالیت‌های آنلاین بهره‌گیری نماید. تبلت‌های دیاموند با قیمتی حدود 600 هزار تومان به‌همراه شش‌ ماه گارانتی تعویض و یک‌سال خدمات پس‌ از فروش در بازار داخلی عرضه خواهند شد.
در انتهای این مراسم نیز پرونده جشنواره زمستانی شرکت اکباتان بسته شده و پس از قرعه‌کشی، برندگان نظرسنجی و جشنواره پیامکی شرکت رایاسیستم اکباتان در دو ماه گذشته جوایز خود را دریافت کردند. لازم به ذکر است که نظرسنجی مذکور با همکاری ماهنامه دیجیتال و جشنواره پیامکی نیز بین خریداران کالاهای دارای گارانتی اکباتان که شماره سریال محصول خود را به شماره مشخصی ارسال کرده بودند، برگزار شد.
آقای محسن طالبی حاجی‌پور برنده نظرسنجی بود که یک دستگاه نانوپی‌سی فاکسکان دریافت کرد و برندگان جشنواره پیامکی یعنی آقای سید عباس سیادت و محسن جبراییلی نیز هر کدام یک دستگاه هارد اکسترنال گرفتند.

4 در مورد “تبلت دیاموند رونمایی شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH