عکس لو رفته از کهکشان پلاستیکی سامسونگ؟!

GalaxyS4LeakAntutu-580-75

در یک فروم چینی به تازگی یک عکس از نسل چهارم کهکشانی‌های سامسونگ قرار گرفته است که فردی که این عکس را در اختیار این فروم چینی قرار داده است، مدعی شده که این نسخه 2 سیم کارتِ نسل چهارم کهکشانی‌های سامسونگ موسوم به S4 است که مدل آن GT-I9502  است. این تصاویر که راز سامسونگ را درباره کهکشانی‌های جدیدش برملا ساخته، شباهت بسیاری به نسل قبلی گلکسی سامسونگ دارد که می‌توان دریافت که  فقط اپل در زمینه بی هنری خلاق نیست! همچنین این تصاویر تایید کننده خبر وضوح تصویر 1920×1080 پیکسل گلکسی اس 4 است اما متاسفانه هیچ خبری از ویژگی جالب نسل چهارم کهکشانی‌ها به اسم پیمایش صفحه با چشم در این تصاویر مشاهده نمی‌شود و می‌توان که خبر وجود چنین ویژگی را در نسل چهارم کهکشانی‌ها رد نمود. حال باید دید که این تصاویر تا چه حد می‌توانند واقعی باشند؟!

6 در مورد “عکس لو رفته از کهکشان پلاستیکی سامسونگ؟!”

  1. این عکس واقعیه!امروز تصویر رسمی گلکسی اس 4 در قالب تبلیغات از طرف سامسونگ منتشر شد!البته 2 سیمکارته بودنش رو شک دارم!ولی حیف شد طراحی جدیدی نداره!به هر حال هر گوشی یه ایرادی داره دیگه!

  2. سلام. این امکانات جدیدی که گفتن s4 داره فکر نکنم داشته باشه حالا میگید چرا؟الان بهتون میگم چند وقت پیش یادتونه قبل از معرفی iphone 5چه ویدیو ها و شایعاتی در مورد کیبرد لیزری و کلی چیز دیگه بود اما بعد از معرفیش همشون تو خالی از آب در اومد حالا نوبت سامسونگه. بهتره دلتون رو صابون نزنید فکر نکنم این s4 همون s4 باشه که فکرشو میکنید اینا همش تبلیغات برای جذب طرفداره و چند روز دیگه همتون میبینید که پیمایش صفحه باچشم روs4دروغی بیش نیست . هر کی با من مفوافقه لایک کنه

    1. محمد جهانی

      با سلام..اولا که چنین تکنولوژی کشف شده و ساخته شده پس جای بحث نداره..دوما که شاید اصلا اس 4 نباشه سوما شاید این تکنولوژی تو نوت 3 باشه..باید محصولات باهم فرق کنن تا فروش برن دیگه..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH