تصاویر و مشخصات سامسونگ گلکسی C5 منتشر شد

گلکسی C، نام برندی است که سامسونگ قصد دارد تا تلفن‌های هوشمند خود را در ۲۶ مه به‌وسیله آن به علاقمندان معرفی نماید. دو محصول ابتدایی از این سری، گلکسی C5 و گلکسی C7 خواهند بود که هر دو از بدنه فلزی و سیستم عامل اندروید مارشملو بهره می‌برند. تا به‌حال، تصاویر زیادی از گلکسی C5 دیده شده و این بار نیز، تصاویر دقیقی به لطف مرکز ارتباطی کشور چین با نام TENAA در دنیای تکنولوژی منتشر شده است. این سازمان همچنین مشخصات دقیقی از گلکسی C5 سامسونگ را اعلام کرده که این موضوع، مهر تأییدی است بر شایعاتی که تا به اینجا مطرح شده بود.

تلفن هوشمند جدید سامسونگ با نام گلکسی C5 که در تاریخ ۲۶ مه معرفی خواهد شد، دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و کیفیت AMOLED بوده و در کنار آن، از ۴ گیگابایت رم نیز بهره می‌برد که باعث می‌شود تا یک تلفن هوشمند میان‌رده قدرتمند به حساب آید. ابعاد آن ۶.۷ در ۷۲ در ۱۴۵.۹ میلیمتر و وزن آن نیز ۱۵۳ گرم در نظر گرفته است.

گلکسی C5 از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۷ بهره می‌برد. مشخصات دیگر این تلفن هوشمند عبارتند از:

  • پشتیبانی از LTE
  • دوربین جلو ۸ و دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED
  • باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر

تلفن هوشمند گلکسی C5 سامسونگ دارای دو مدل با ظرفیت‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی خواهد بود که هر دو، قابلیت افزایش حافظه را دارا هستند. در حال حاضر، اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی گلکسی C5 و گلکسی C7 در دسترس نیست و ما به محض انتشار اخبار جدید، مطمئنا شما را در جریان قرار خواهیم داد.

1 در مورد “تصاویر و مشخصات سامسونگ گلکسی C5 منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH