جزئیات جدیدی از خانواده زن‌فون ۳ ایسوس منتشر شد

تا چند روز دیگر شاهد معرفی سومین نسل از گوشی‌های هوشمند خانواده زن‌فون ایسوس خواهیم بود، اما طبق روال همیشه دنیای فناوری، پیش از معرفی این گوشی‌ها اطلاعاتی از آن‌ها منتشر شده است. بر اساس آن چه امروز اعلام شد، این گوشی‌ها در سه مدل عرضه می‌شوند و قیمت آن‌ها از ۱۱۰ تا ۳۷۰ دلار خواهد بود.

این مدل‌ها با سه اندازه مختلف ۴.۵ اینچی، ۵ اینچی و ۵.۵ اینچی تولید می‌شوند که البته زمزمه‌هایی از وجود نسخه ۶ اینچی هم شنیده می‌شود. صفحه نمایش این مدل‌ها با شیشه ۲.۵D از نوع گوریلا گلس ۴ پوشیده شده است. در برخی مدل‌ها قاب پشتی برس خورده هم با این شیشه محافظت می‌شود. این محصولات در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، طلایی، رزگلد و مشکی عرضه می‌شوند.

گوشی‌های سری سوم زن‌فون با بدنه فلزی باریک عرضه می‌شوند که البته نکته منفی آن غیر قابل تعویض بودن باتری دستگاه است. پشتیبانی از دو سیم کارت و کارت حافظه جانبی از دیگر مشخصات خانواده زن‌فون ۳ است. تاکنون ایسوس از پردازنده‌های ساخت اینتل در گجت‌های موبایل خود استفاده می‌کرد، اما پس از کناره گیری اینتل از این حوزه، ایسوس تصمیم گرفته تا ۹۰ درصد گوشی‌های زن‌فون ۳ را با پردازنده‌های اسنپدراگون ساخت شرکت کوالکام و ۱۰ درصد باقی‌مانده را با چیپ‌های مدیاتک تولید نماید. قوی‌ترین مدل این گوشی از رم ۴ گیگابایتی در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که امتیاز آن در بنچ‌مارک AnTuTu برابر با ۱۳۵۰۰۰ است. دوربین اصلی این مدل ۲۳ مگاپیکسل و دوربین دوم آن یک نمونه ۸ مگاپیکسلی است.

این دستگاه‌ها با اندروید ۶.۰ و نسخه سوم از رابط کاربری اختصاصی ایسوس یا همان ZenUI وارد بازار می‌شوند. هر سه مدل زن‌فون ۳ در روز ۳۰ ماه مه و در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان معرفی و در ماه ژوئن راهی بازار جهانی می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH