چراغ سبز FCC به سامسونگ گلکسی C5

پس از اینکه موسسه چینی TENAA نسخه خاص گلکسی C5 مربوط به کشور چین را تایید کرد، آژانس FCC نیز تاییدیه نسخه اروپایی گلکسی C5 را صادر نمود. این محصول که با نام SM-C5000 شناخته می‌شود احتمالا در چین و به تاریخ ۲۶ مه رونمایی خواهد شد. همچنین ما منتظر رونمایی از گلکسی C7 با نام کامل SM-C7000 نیز هستیم که احتمالا در همین مراسم رونمایی خواهد شد. البته هیچ یک از دو موسسه TENAA و FCC تاییدیه‌ای برای محصول دوم سامسونگ یعنی C7 صادر نکرده‌اند.

اسناد منتشر شده در وب‌سایت FCC حاکی از آن است که C5 با یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری وارد بازار می‌شود. پیش از این نیز TENAA عنوان کرده بود که این اسمارت فون با یک نمایشگر ۵.۲ اینچی با وضوح Full HD عرضه می‌گردد. دوربین اصلی این محصول ۸ یا ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین سلفی آن نیز قطعا یک نمونه ۸ مگاپیکسلی است.

سامسونگ برای پردازنده این دستگاه به سراغ اسنپدراگون ۶۱۷ رفته است. چیپستی ۸ هسته‌ای با قدرت ۱.۵ گیگاهرتز و بهره گیری از رابط گرافیکی Aderno 405 نشان می‌دهد که این محصول یک میان رده پر قدرت است. رم در نظر گرفته شده برای C5 حدود ۴ گیگابایت و حافظه داخلی آن نیز ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت است که البته توسط کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت قابل افزایش است.

این اسمارت فون که با اندروید ۶.۱ عرضه می‌شود از شبکه ۴G نیز پشتیبانی کرده و ضخامتی ۶.۷ میلی‌متری دارد. وزن این دستگاه تقریبا ۱۵۳ گرم خواهد بود. قیمت نهایی گلکسی C5 در مراسم پنج‌شنبه این هفته اعلام خواهد شد.

c5-1 c5-2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH