اولین لیگ هفتگی کلش رویال در ایران

خیلی از شما با بازی Clash Royale آشنایی دارید، یعنی در روز یا درگیر این بازی هستید و یا می‌بینید که همراهان و نزدیکان‌تان از آن لذت می‌برند. این بازی از محصولات جدید شرکت SuperCell است، شرکتی که با Clash Of Clans، خود را به دنیا معرفی کرد و در ایران طرفداران بسیاری دارد.

در کلش رویال این امکان برای شما فراهم می‌شود که به صورت همزمان با نیروها و استراتژی‌های مختلف با حریف خود به مبارزه بپردازید، لذا به‌خاطر همزمان بودن بازی تا به حال مسابقات زیادی در سراسر دنیا برای کلش رویال برگزار شده است.

حال در این مطلب قصد داریم تا به شما Battle Royale را معرفی کنیم. بتل رویال که فعالیت خود را با یک کانال در تلگرام شروع کرد، قرار است به مناسبت رونمایی از وب‌سایت خود در این هفته و در تاریخ ۵ خرداد ماه (پنج‌شنبه) اولین دوره از مسابقات کلش رویال را برگزار کند. هدف این وب سایت فراهم کردن فضایی برای مسابقات هفتگی کلش رویال است. شما می‌توانید با مراجعه به آدرس www.Broyale.com در مسابقه این هفته شرکت کنید و شانس خود را برای برنده شدن جوایز امتحان نمایید. اگر در هفته اول شانس برنده شدن و یا حتی فرصت شرکت کردن نداشتید، نگران نباشید، می‌توانید در مسابقات هفته بعد Battle Royale شرکت کنید.

لازم به ذکر است Broyale در آینده نه چندان دور با کمک و حمایت شما قصد برگزاری مسابقاتی مانند HearthStone ،Dota2 ،Heroes of the storm و League of legends را به صورت هفتگی دارد. همچنین برای اطلاع از جدیدترین اخبار و اطلاعات مربوط به مسابقات، بتل رویال را در کانال تلگرام به آدرس Broyale@ دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH