آموزش مدیریت اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در اندروید

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که به عنوان مثال برای باز کردن موزیک‌ها، اپلیکیشن پیش‌فرض اشتباهی را انتخاب کنید و سپس، مایل باشید که آن را تغییر دهید؟ در این مطلب می‌خواهیم نحوه مدیریت اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در سیستم عامل اندروید را به شما آموزش دهیم.

اگرچه اندروید اجازه می‌دهد تا به صورت دستی، اپلیکیشن‌های پیش‌فرض را انتخاب نمایید، اما استفاده از یک نرم افزار فوق‌العاده با نام Default App Manager Lite، انجام این کار را بسیار آسان و سریع کرده است. ما در واقع نمی‌خواهیم تنظیمات سیستم عامل را تغییر دهیم. بلکه می‌خواهیم از یک اپلیکیشن جداگانه برای انجام این کار بهره ببریم.

در مرحله اول، شما باید اپلیکیشن اشاره شده را از گوگل‌پلی دانلود کنید. ما در بررسی خود، این نرم افزار را روی انواع دیوایس‌ها با نسخه‌های مختلف اندروید تست کردیم و خوشبختانه، هیچ مشکلی بر سر راه ما قرار نداشت. پس شما نیز می‌توانید این اپلیکیشن را روی دیوایس‌های خود با خیال راحت نصب کنید.

بعد از دانلود و نصب نرم‌افزار، آن را باز کنید.

در اولین قدم، شما لیستی شامل کارهای مختلف را مشاهده می‌کنید. برای انتخاب یک اپلیکیشن پیش‌فرض برای به عنوان مثال موزیک، ابتدا آن را انتخاب و سپس نرم افزار مناسب برای آن را برگزینید.

Manage-Default-Apps-Android

برای مشاهده تمامی اپلیکیشن‌های پیش‌فرض، گزینه ALL DEFAULTS را انتخاب کنید. برای حذف نرم‌افزارهای پیش فرض نیز می‌توانید بر روی Clear کلیک کنید.

تمام! حال شما می‌توانید به راحتی اپلیکیشن‌های پیش‌فرض را مدیریت کرده و گزینه‌های دلخواه خود را برای باز کردن انواع و اقسام فایل‌ها انتخاب کنید.

2 در مورد “آموزش مدیریت اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در اندروید”

    1. مهدی ده نبی

      سلام سجان جان ?

      نرم افزارهایی که امکانش باشه و تو بازار وجود داشته باشه حتما گذاشته میشه. این اپ تو کافه بازار نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH