صدای پای انجمن آی‌تی‌رسان می‌آید! (مدیر هم می‌خوایم!)

itresan

اول از همه جا داره از طرف تمام بچه‌های آی‌تی‌رسان، سال نو را به شما عزیزان تبریک گفته و در همین ساعات نخستین سال ۱۳۹۲، خبر ورود انجمن تخصصی آی‌تی‌رسان را به شما عزیزان بدهیم.

از آنجایی که ارزش یک انجمن بیشتر از هر چیزی به حضور و استقبال کاربرانش وابسته است، از شما عزیزان درخواست داریم که همچون لحظاتی که یاری‌گر ما در وب‌سایت بودید، برای ساختن یک انجمن متفاوت و ارزشمند نیز ما را کمک کنید تا بتوانیم با حضور شما خوبان، یک انجمن متفاوت و منحصر به‌فرد در دنیای آی‌تی داشته باشیم.

دوستانی که این آمادگی را در خودشان می‌بینند که می‌توانند در بخش‌های گوناگون انجمن ما را یاری رسانند، از طریق فرم زیر مشخصات خود را برای ما ارسال کنند تا از همین لحظات نخست، به جمع کوچک ما برای ساخت انجمنی بزرگ بپیوندند.

همچنین اگر نظر و پیشنهادی در ارتباط با بخش‌های گوناگون این انجمن دارید، حتما در همین جا بنویسید زیرا می‌خواهیم فرومی منحصر به فرد و مطابق با سلیقه شما خوبان ایجاد کنیم.

[box type=”info”]

[contact-form-7 id=”12059″ title=”انجمن”]

[/box]

6 در مورد “صدای پای انجمن آی‌تی‌رسان می‌آید! (مدیر هم می‌خوایم!)”

  1. باتوجه به اینکه توی رشته های آی تی و شبکه تحصیل کردم و عاشق آی تی هستم خیلی دوست داشتم وقتش رو داشتم که با سایت خوب شما همکاری کنم اما حیف …ولی آرزوی موفقیت میکنم براتون

  2. خیلی عالی میشه انجمن فعال زمینه آی تی کم هست یعنی من زیاد خوشم نمیاد ازشون امیدوارم یک انجمن تاپ ایجاد بشه و سریع مطالبتون ایندکس بشه و بالا بیاد تا همه از اطلاعات ای تی و… استفاده کنند
    اگر هم کمکی خواستید بدم نمیاد باهاتون همکاری کنم

  3. البته من نمیدونم چکاری از دستم بر میاد نمیدونم انجمن شامل چه قسمت هایی نمیدونم چکار باید کرد!
    پس نمیدونم تو فرم چی بنویسم ! پیمان میشه کمک کنی؟

    1. پیمان گل‌کار

      دوست عزیز به غیر از مشخصات، اون بخشی که دوست داری در انجمن مدیریت کنی رو هم بنویس

  4. وااااای باورتون نمیشه همین ساعت چها رو اینا بود ب خودم گفتم چی میشه ای تی رسان ی انجمن داشت ؟ الان ک این مطلب رو دیدم گفتم به … چه سالی شود سال نود و دو ای خداااااااااا ممنونم !

    البته فکر نکنم اون انجمنی ک مد نظر من هست بشه اینجا ازش استفاده کرده ؛ چون اینجا ی سایت ای تیه ! حعیف شد … هعی…

    آقا من زیاد راجع ب ای تی آگاهی و تخصص ندارم اما واس مدیریت اسم نویسی میکنم ! به پیمان بگین (علی جون) خودش شاید ی جایی واسم پیدا کرد!
    ممنونم ازتون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH