ال‌جی K11 با قلم استایلوس در راه است

به نظر می‌رسد که شرکت ال‌جی قصد دارد تا در سال جاری با سری K محصولات خود، دنیای تکنولوژی را تحت تأثیر خود قرار دهد. این شرکت، پنج مدل از این سری با نام‌های K4 ،K5 ،K7 ،K8 و K10 را معرفی کرده و قصد دارد تا ششمین مدل از سری K را وارد بازار تلفن‌های هوشمند کند.

طبق معمول، TENAA دست بهکار شده است و مشخصات و تصاویر محصول جدید ال‌جی را منتشر کرده است. شماره مدل این تلفن هوشمند K535 بوده که احتمالا با نام K11 و یا K12 رونمایی خواهد شد. این تلفن هوشمند از مدل قبلی خود (K10) و سایر مدل‌های این سری بزرگ‌تر و پرقدرت‌تر است.

K535 ال‌جی دارای سیستم عامل اندروید نسخه ۶.۰.۱ خواهد بود و بر خلاف سایر مدل‌های سری K، از قلم استایلوس بهره خواهد برد که در قسمت بالا، گوشه راست (در صورت نگاه از روبه‌رو) قرار می‌گیرد. صفحه نمایش آن ۵.۷ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ خواهد بود و در کنار آن، K11 از دوربین پشت ۱۶ و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با فلاش LED، سه گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره می‌برد. مسئولیت تأمین توان تمامی این قطعات بر عهده یک باطری ۲۹۰۰ میلی آمپری است. پردازنده این گجت نیز اسنپدراگون ۴۳۰ هشت هسته‌ای با توان ۱.۲ گیگاهرتز خواهد بود. این پردازنده، یکی از محصولات میان‌رده شرکت کوالکام به حساب می‌آید.

ال‌جی K11 در ابعاد ۷.۴ در ۷۹.۶ در ۱۵۵ میلیمتر و با وزن ۱۴۶ گرم تولید می‌شود و با این تفاسیر، چیزی شبیه به ال‌جی استایلوس ۲ که تقریبا با همین مشخصات عرضه شد، خواهد بود. اما مشخصات سخت‌افزاری این محصول جدید با گجت اشاره‌شده متفاوت بوده و در رده بالاتری قرار می‌گیرد. مشخصات ال‌جی استایلوس ۲ را با هم مرور می‌کنیم:

صفحه نمایش ۵.۷ اینچی

پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۴۱۰

۱.۵ گیگابایت رم

البته اطلاعاتی در مورد زمان عرضه K11 در دسترس نیست، اما مطمئنا به محض انتشار اطلاعات جدید، شما را در جریان خواهیم گذاشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH