از گلکسی S8 Edge چه انتظاراتی داشته باشیم؟!

گلکسی S7 Edge را می‌توان یکی از تلفن‌های هوشمند مطرح در دنیای تکنولوژی محسوب کرد. سامسونگ نسبت به محصول قبلی یعنی گلکسی S6 Edge یک پله بالا رفت و با اضافه کردن قابلیت افزایش حافظه از طریق درگاه کارت حافظه و همچنین قابلیت ضد‌آب بودن، توانست محبوبت گلکسی S7 Edge را بالاتر ببرد. پس جای شکی باقی نمی‌ماند که مسئولان و طراحان سامسونگ برای گلکسی S8 Edge، تغییرات دیگری را اعمال خواهند کرد تا باعث موفقیت بیشتر آن نسبت به محصولات پیشین شوند. در این مطلب می‌خواهیم به برخی تغییرات احتمالی که فعلا در حد حدس و گمان است، بپردازیم.

پنل‌های بیشتر برای بخش خمیده

با تکیه بر لبه‌های منحنی‌شکل سری Edge سامسونگ، امکانات و قابلیت‌های بیشتری در اختیار کاربران این گجت‌ها خواهد بود. در حال حاضر اپلیکیشن‌هایی مانند توییتر، CNN و RSSها از این پنل به صورت ویژه‌ای بهره می‌گیرند.

گلکسی S7 Edge آنچنان که باید و شاید نتوانست از این قسمت منحنی‌شکل استفاده کافی و وافی را ببرد و پنل‌های کمی برای آن در نظر گرفته شده است. زمانی که گلکسی S8 Edge معرفی می‌شود، ما انتظار داریم که بیش از پیش به این پنل‌ها بها داده شده باشد.

samsung-galaxy-s7-edge-panels

بسیاری از راه‌ها و روش‌ها برای کاربردی‌تر کردن و استفاده بهتر از پنل‌ها وجود دارد. مسئولان سامسونگ می‌توانند با همکاری با شرکت‌های دیگر، پنل‌های پیش‌فرضی را برای استفاده کاربران طراحی نمایند. به این ترتیب، طراحان سامسونگ می‌توانند یک قابلیت بی‌همتا را در محصولات خود اجرا نمایند. ما همچنین انتظار داریم تا یک پنل نوتیفیکیشن مربوط به اخبار روزمره در این قسمت در نظر گرفته شود.

تغییر در طراحی

گلکسی S6 Edge یک انقلاب در طراحی تلفن‌های هوشمند ایجاد کرد، گلکسی S7 Edge نیز بهبودهایی در این زمینه را به همراه داشت. گلکسی S7 Edge کمی بزرگ‌تر از محصول پیشین خود بود و هنگام تماشای ویدئوها، حس بهتری به کاربر می‌داد. اما از طرف دیگر، جایگیری آن در جیب افراد بسیار سخت انجام می‌شد. این دیوایس همچنین حس خوب استفاده از درگاه کارت حافظه را مجدد به کاربران بازگرداند.

ما انتظار داریم که طراحان سامسونگ در گلکسی S8 Edge، کمی فضای بالا و پایین دیوایس را کاهش داده و به اندازه صفحه نمایش بیافزایند. همچنین علاقمند هستیم تا از نظر ابعاد، به همان محصول پیشین یعنی گلکسی S6 Edge نزدیک شود. به این ترتیب می‌توانیم یک دیوایس با صفحه نمایش با کیفیت و ابعاد متناسب در اختیار داشته باشیم.

Samsung-galaxy-s7-edge-1

بدنه پشتی گلکسی S7 Edge که از جنس گوریلا گلس ۴ بود، بسیار مقاوم طراحی شده بود و از استحکام بالایی برخوردار بود و همچنین مقاومت خوبی در مقابل خط و خش از خود نشان می‌داد. ما انتظار داریم که گلکسی S8 Edge از این لحاظ، بهبود بهتری یافته و بدنه مقاوم‌تری از جنس فلز یا سرامیک داشته باشد.

استفاده از USB-C 

سامسونگ در طراحی گلکسی S7 Edge از USB-C استفاده نکرده بود و به این ترتیب بسیاری از کاربران را ناامید کرد. برای تلافی کردن این موضوع، طراحان سامسونگ از پورت میکرو‌ USB کمک گرفته بودند تا به این ترتیب، این گجت را به بیشتر پورت‌ها بتوان متصل کرد.

Samsung-galaxy-s7-edge-2

ما انتظار داریم که مسئولان سامسونگ برای گلکسی S8 Edge، از USB-C استفاده کرده باشند و این دیوایس را به این پورت مجهز کنند. بسیاری از کاربران و دنبال کنندگان دنیای تکنولوژی، به خاطر نبود این پورت در گلکسی S7 Edge ناراضی بودند.

بازگشت باطری قابل تعویض

طراحان سامسونگ تا گلکسی S6 Edge، از قابلیت تعویض باطری در محصولات استفاده می‌کردند. اما زمانی که این قابلیت در گلکسی S7 Edge حذف شد، مسئولان سعی کردند تا با افزایش ظرفیت باطری دستگاه، این مشکل را جبران کنند.

طول عمر باطری دیوایس‌ها، امروزه به یک موضوع نگران کننده در میان کاربران تلفن‌های هوشمند تبدیل شده است. به این ترتیب، تنها درصد خاصی برای طول عمر باطری دستگاه باقی خواهد ماند و به محض پایان یافتن آن، دیوایس خاموش خواهد شد. اما در صورتی که باطری گجت، قابلیت تعویض را دارا باشد، می‌توانید آن را با یک باطری جدید جایگزین کنید و به این ترتیب، دیوایس شما مجددا شروع به کار خواهد کرد.

battery

ما انتظار داریم تا قابلیت تعویض باطری مجددا به گلکسی S8 Edge اضافه شود و کاربران این محصول را بیش از پیش خوشحال نماید. سامسونگ در مورد درگاه کارت حافظه، به حرف مشتریان خود گوش فرا داد. امیدواریم در این زمینه نیز همانطور عمل کرده و این قابلیت را به پرچمدار جدید خود مجددا اضافه نماید. مطمئنا درخواست‌های زیادی در این زمینه در رسانه‌های مختلف از طرف کاربران مطرح شده است.

به نظر شما، چه امکانات دیگری می‌تواند به گلکسی S8 Edge اضافه شود؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

7 در مورد “از گلکسی S8 Edge چه انتظاراتی داشته باشیم؟!”

  1. مادون قرمز ورادیوهم بهش اضافه کنندخیلی خوب مبشه واینکه بی نقص میشه اندازه ی صفحشم به اندازه ی نوت باشه

  2. با سلام اینجانب امیرحسین کریمی من انتظارم از گلکسی s8 و s8 edge این است که اضافه کردن باتری قابل تعویض توسط کاربر و جدا بودن درگاه کارت حافظه sd card و دوسیم کارت و اضافه کردن چراغ نوتیفیکیشن و smart stay و درگاه NFC payment با تشکر.

    1. مهدی ده نبی

      سلام ?

      مهیار عزیز این خبر ترجمه هست و نظر نویسنده داخلش دخیل نشده. در منبع خبر هم چیزی در مورد سنسور تشخیص عنبیه نوشته نشده. در هر صورت ممنون که نظرت رو با ما در میون گذاشتی ?

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH