هواوی آنر ۵A در TENAA رویت شد؛ تصاویر و مشخصات منتشر شده را ببینید

سال گذشته برند آنر از خانواده جدیدی رونمایی کرد که اولین عضو آن با نام آنر ۴A معرفی و روانه بازار شد. این اسمارت‌فون پایین‌رده نمایشگری ۵ اینچی داشت که دارای رزولوشن اچ‌دی بود. از دیگر مشخصات آنر ۴A می‌توان به پردازنده اسنپدراگون ۲۱۰، ۲ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه‌ داخلی و هم‌چنین دو دوربین ۳ و ۲ مگاپیکسلی در بخش پشتی و جلویی دستگاه اشاره کرد.

حال به نظر می‌رسد آنر در سال جاری قرار است دو مدل تازه از این خانواده را معرفی کند که با نام‌های آنر ۵A و ۵A Plus شناخته می‌شوند. این دو گوشی توسط آژانس چینی TENAA تایید شده‌اند. برخی از مشخصات آن‌ها ارایه شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

آنر ۵A نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی دارد و در قلب پردازشی آن یک چیپست چهار هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی قرار گرفته است. ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی تکمیل کننده مشخصات پردازشی آنر ۵A است. در بخش تصویربرداری نیز آنر از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی بهره گرفته است و در بخش جلویی از سنسوری با قدرت تنها ۲ مگاپیکسل استفاده شده است. این اسمارت‌فون به همراه یک باتری ۲۲۰۰ میلی‌آمپری و هم‌چنین اندروید ۵.۱ عرضه خواهد شد.

آنر ۵A پلاس که محصول بزرگ‌تری محسوب می‌شود، از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی بهره می‌گیرد و از یک چیپست هشت هسته‌‌ای ۱.۸ گیگاهرتزی به عنوان پردازنده استفاده می‌کند. در بخش حافظه شاهد تغییر خاصی نسبت به نسخه عادی نیستیم و در آنر ۵A پلاس نیز از همان رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی استفاده شده است. با بزرگ‌تر شدن نمایشگر مطمئنا امکان استفاده از باتری حجیم‌تر وجود خواهد داشت، بنابراین در آنر ۵A از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده شده است. دوربین اصلی این اسمارت‌فون هم‌چون نسخه کوچک‌تر ۱۳ مگاپیکسلی است اما در بخش سلفی شاهد دست و دل بازی بیش‌تر این برند هستیم تا جایی که این بخش به یک سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

تاکنون هیچ صحبتی از زمان عرضه و یا قیمت این دو مدل نشده است اما گمان می‌رود هر دو آن‌ها جز محصولات ارزان قیمت یا به اصطلاح اقتصادی خواهند بود.

3 در مورد “هواوی آنر ۵A در TENAA رویت شد؛ تصاویر و مشخصات منتشر شده را ببینید”

    1. eshtebah mikonid alan huawei hambara kasani ke ham pol ziad mikhan bedan v ham pol kam poshi haye vaghean khobe mide.alan hata soni v lg v htc v samsng ro to mianrade v hamero bejoz samsung o apple ro toye balarade poshte sar gozashte.huawei vaghean allie.shoma ino nemitoni dark koni chon huawei ro donbal nemikoni v az donya aghabi

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH