سونی اکسپریا E5 به‌صورت رسمی معرفی شد!

هفه گذشته شایعاتی پیرامون یک اسمارت‌فون جدید از خانواده اکسپریای سونی منتشر شد، حال کمپانی سونی به صورت رسمی از این اسمارت‌فون اقتصادی رونمایی کرده است. اکسپریا E5 نمایشگری ۵ اینچی دارد که از رزولوشن اچ‌دی بهره می‌برد، تراکم پیکسلی این نمایشگر ۲۹۴ppi و نسبت نمایشگر به بخش جلویی ۶۹.۳۶ درصد است. اکسپریا E5 مجهز به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی است.

این میان‌رده از چیپست مدیاتک ۶۷۳۵ بهره می‌برد که چهار هسته ۱.۳ گیگاهرتزی دارد و از واحد گرافیکی مالی Mali-T720 MP2 بهره می‌گیرد. از دیگر مشخصات اکسپریا E5 می‌توان به رم ۱.۵ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد که ۱۰ گیگابایت از آن در دسترس کاربر است، این اسمارت‌فون از کارت حافظه نیز پشیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های اکسپریا E5 می‌توان به باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپری با شارژدهی دو روزه، NFC، بلوتوث ۴.۱ و LTE Cat4 اشاره کرد.

اکسپریا E5 با ابعاد ۱۴۴ در ۶۹ در ۸.۲ میلی‌متری خود وزنی ۱۴۷ گرمی دارد. این گوشی در دو رنگ سیاه و سفید در سراسر اروپا، آمریکا، خاورمیانه و آفریقا از ژوئن ۲۰۱۶ در دسترس خواهد بود. سونی هلند تایید کرده است که کسپریا E5 با قیمت ۱۹۹ یورو عرضه خواهد شد.

3 در مورد “سونی اکسپریا E5 به‌صورت رسمی معرفی شد!”

  1. به عنوان یک پایین رده واقعا مشخصاتش خوبه و طراحی خوبی هم داره
    فقط حاشیه های صفحه کمی تو ذوق میزنه
    مخصوصا رنگ سفید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH