سرانجام دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 2 رسما رونمایی شد

شیائومی شرکت چینی که با تولیدات جذاب خود توانسته بازار گجت‌های هوشمند را تصاحب کند مدت‌هاست که به بازار گجت‌های پوشیدنی نیز سرک کشیده و با استقبال نیز مواجه شده است. این شرکت پس از معرفی دو نسل پیشین از دستبندهای هوشمند خود، اینک پس از شایعات فراوان، سرانجام نسل سوم از دستبندهای هوشمند خود با نام Mi Band 2 را رسما معرفی کرد.

این گجت پوشیدنی به نسبت دستبندهای هوشمند قبلی تغییراتی را شاهد بوده و برای اولین بار شیائومی در این دستبند هوشمند از صفحه‌نمایش OLED بهره گرفته است تا بتواند اطلاعات بیشتری را در معرض نمایش کاربران قرار دهد. این دستبند هوشمند قادر است اطلاعاتی شامل ضربان قلب، مسافت طی شده، میزان کالری سوزانده شده و هم‌چنین میزان باتری دستگاه را بر روی صفحه‌نمایش خود نشان دهد.

شیائومی در این دستبند جدید سیستم گام شمار خود را با سازوکاری حرفه‌ای تقویت کرده تا Mi Band 2 بتواند میان قدم زدن و ساکن ایستادن کاربر تمایز قائل شود.

بر روی صفحه‌نمایش Mi Band 2 مواردی مانند هشدار تماس‌های صوتی، پیغام‌های متنی و یادآورها قابل‌ مشاهده بوده و همانند نسخه قبلی، این دستبند هوشمند جدید نیز توانایی سنجش کیفیت خواب را دارد.

برخلاف گذشته شیائومی باتری قدرتمندتری را در Mi Band 2 گنجانده و ظرفیت باتری را تا ۵۵ درصد افزایش داده است، بدین‌ صورت کاربر با هر بار شارژ، ۲۰ روز می‌تواند از این گجت پوشیدنی استفاده کند.

طبق پیش‌بینی‌ها این محصول جدید شیائومی قیمت مناسبی داشته و به قیمت ۲۲.۶۵ دلار از تاریخ ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) رسما در چند فروشگاه اینترنتی همچون Mi.com JD.com, Lynx به فروش خواهد رسید.

۱۲۹۹۷-۳b19abc092ee9333752d0fed6f28ee49

1 در مورد “سرانجام دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 2 رسما رونمایی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH