آیفون ۲۰۱۷ نمایشگر OLED با دو لبه خمیده دارد

اگر چه هنوز تا رونمایی از آیفون ۲۰۱۷ بیش از یکسال باقی مانده است، اما به دلیل تغییرات بزرگی که اپل می‌خواهد در طراحی آن ایجاد کند، اخبار و شایعات زیادی از آن می‌شنویم. آخرین اخبار مرتبط با تحلیلگر IHS کوین ونگ است که ادعا می‌کند که آیفون ۲۰۱۷، دارای نمایشگر OLED با دو لبه خمیده است.

کوین ونگ در شبکه اجتماعی چینی ویبو، گفته است که نمایشگر آیفون، شبیه Vivo XPlay 5 یا گلکسی S7 Edge است. کوین ونگ می‌گوید:

پس از آنکه ویوو به تقلید از سامسونگ گلکسی S7 Edge نمایشگر Xplay 5 را خمیده ساخت، بسیاری دیگر از سازندگان از جمله اپل به فکر استفاده از این تکنیک افتادند.

پیش از این نیز اخبار حاکی از آن بود که اپل می‌خواهد نمایشگرهای آیفون‌های بعدی را از OLED منعطف بسازد که برای ساخت هر نمایشگر خمیده‌ای، لازم است. از گفته‌های ونگ نمی‌توان استنباط کرد که خمیدگی این نمایشگر چه میزان خواهد بود و آیا این خمیدگی، یک خمیدگی کم است یا مانند گلکسی S7 Edge است. ونگ از منابع خود چیزی نگفته است، اما بنظر می‌رسد که این اطلاعات از سازندگان اپل در آسیا بدست آمده است. بدست آوردن اطلاعات از زنجیره تامین چندان آسان نیست، ونگ نیز شهرت خوبی در این زمینه ندارد، اما پیش‌بینی‌های او درباره آیفون SE تا حدودی درست بود. اوایل این هفته نیز، ونگ خبر داده بود که ۳۲ گیگابایت، کمترین مقدار حافظه داخلی آیفون خواهد بود.

اپل به احتمال زیاد، نمایشگرهای ۵.۸ اینچی OLED را از سامسونگ می‌خرد و یکی دیگر از تحلیلگران گفته بود که چنین نمایشگرهایی را می‌توان در آیفون‌های ۵.۵ اینچی استفاده کرد.

دیگر اخبار حکایت از آن دارد که آیفون ۲۰۱۷، ممکن است به جای آیفون ۷s، آیفون ۸ نامیده شود. دلیل این نامگذاری تغییرات عمده در طراحی آیفون مانند نمایشگر خمیده، عدم وجود دکمه home و بدنه شیشه‌ای است.

iphonewraparounddisplay-800x511

7 در مورد “آیفون ۲۰۱۷ نمایشگر OLED با دو لبه خمیده دارد”

  1. تو این سری از گوشی های ایفون چهار موتور در چهار طرف گوشی وجود داره ک هنگامی ک گوشی از دسته شما می افتد اون موتور ها روشن میشن و باعث میشه گوشی ب آرامی ب زمین فرود بیاد طوری ک هیچ آسیبی نبینه
    درسته یکم از سامسونگ تقلید کرده ولی ویژگی هایی خیلی بالا تر از سامسونگ داره

  2. زیاد جدى نگیرین.اگر هم واقعا بزنه مثل سامسونگ بى خاصیت نمیزنه و یک کارایى درست حسابى داره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH