دو کروم‌بوک ۱۱ و ۱۴ اینچی ایسر روانه بازار شدند!

اگر از علاقه‌مندان و طرفداران کروم‌بوک‌ها هستید، حتما بانام ایسر و علاقه این کمپانی به تولید کروم‌بوک آشنایی دارید. این برند نام‌آشنا به‌تازگی کروم‌بوک‌های خوش ساختی به بازار عرضه کرده که نمایشگری ۱۱ و ۱۴ اینچی داشته و در گوگل استور قرارگرفته‌اند.

هردو این کروم‌بوک‌ها بدنه‌ای فلزی و چشم‌نواز دارند (بدنه‌ کروم بوک ۱۴ اینچی به‌طور کامل از فلز است) و می‌توان ادعا کرد که ایسر برای ظاهر این دو کروم‌بوک هیچ کم و کسری نگذاشته است و درحالی‌که اکثر کروم‌بوک‌های موجود در بازار ظاهر چندان دلربایی ندارند این دو کروم بوک جدید قطعا طرفداران این مدل از لپ‌تاپ‌ها را راضی خواهند کرد. کروم‌بوک‌های خوش استایل ایسر ۱۱ و ۱۴ در گوگل استور به ترتیب ۱۷۹.۹۹ و ۲۹۹.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

کروم بوک ۱۱ اینچی ایسر

Acer-Chromebook-14-2-840x530

 این کروم بوک ایسر نمایشگری ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ داشته و پردازش اطلاعات این لپ‌تاپ بر عهده پردازنده‌ای دو هسته‌ای باقدرت ۲.۱۶ گیگاهرتزی و از نوع Celeron N2840 اینتل است. کروم‌بوک ۱۱ ایسر از دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری نسبتا مناسب با عمر ۹ ساعته بهره‌مند ‌است.

کروم‌بوک ۱۴ اینچی ایسر

Acer-Chromebook-14-1-840x455

این کروم‌بوک بزرگ‌تر و گران‌تر، نمایشگری ۱۴ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ داشته و از جمله ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به پردازنده‌ چهار هسته‌ای Celeron اینتل باقدرت ۱.۶ گیگاهرتزی، ۴ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و عمر باتری ۱۲ ساعته اشاره کرد. ایسر در این لپ‌تاپ از ویژگی جذابی استفاده کرده که آن را از سایر کروم‌بوک‌های موجود در بازار متمایز می‌کند. کروم بوک ۱۴ اینچی ایسر می‌تواند از سقوط از ارتفاع ۴ فوتی جان سالم به دربرده و در مقابل آب نیز مقاومت کند.

نظر شما درباره این کروم‌بوک‌های جدید چیست آیا به نسبت قیمت و قابلیت‌هایشان ارزش خرید دارند یا خیر؟

2 در مورد “دو کروم‌بوک ۱۱ و ۱۴ اینچی ایسر روانه بازار شدند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH