واتس‌اپ به‌زودی از تصاویر GIF پشتیبانی می‌کند

این روزها اکثر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان و به مخصوص پیام‌رسان‌های محبوب از تصاویر GIF به‌راحتی پشتیبانی کرده و کاربران این اپلیکیشن‌ها می‌توانند تصاویر متحرک با فرمت GIF را برای یکدیگر ارسال کنند؛ اما در کمال تعجب واتس‌اپ تنها اپلیکیشن پیام‌رسان محبوبی است که از قافله عقب‌مانده و از این فرمت تصویری پرطرفدار پشتیبانی نمی‌کند.

بااین حال طبق اخبار بوی تغییرات جدید در این پیام‌رسان میلیاردی به مشام می‌رسد. طبق اخبار منتشرشده از حساب کاربری توییتر WABetaInfo@ که بسیاری از خبرهای مربوط به آپدیت‌های جدید واتس‌اپ در نسخه‌های بتا توسط این حساب مخابره می‌شود، واتس‌اپ در نسخه بتای ۲.۱۶.۷.۱ از تصاویر با فرمت GIF نیز پشتیبانی می‌کند و علاوه بر پخش این تصاویر متحرک در محیط واتس‌اپ کاربران می‌توانند از این تصاویر در مکالمات خود نیز استفاده کنند. هرچند با توجه به این اطلاعات واتس‌اپ خلاقیت جدیدی را در این زمینه خرج نکرده و مانند سایر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان عمل کرده است و تنها بخش متمایز این اپلیکیشن با سایر پیام‌رسان‌ها با توجه به اطلاعات منتشرشده از این نسخه بتا، امکان ذخیره تصاویر GIF به شکل «تصاویر ساده» است.

yqXboDqddfDIGOJ-556x313-noPad

هنوز واتس‌اپ نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده و صحت‌وسقم آن را تایید نکرده است اما می‌توان پیش‌بینی کرد که واتس‌اپ اصلا دوست ندارد باقابلیت‌های کم‌تر از رقیبان خود عقب بیافتد.

نظر شما چیست آیا عدم پشتیبانی از تصاویر GIF در واتس‌اپ نقص بزرگی به‌حساب می‌آید؟!

3 در مورد “واتس‌اپ به‌زودی از تصاویر GIF پشتیبانی می‌کند”

  1. تلگرام خیلی وقته از gif بهره می بره
    اونوقت واتس اپ که هنوز پشتیبانی نمیکنه جایگاه اول رو گرفته ؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH